2023-11-16 godz: 21:09
Od
avatar-urlD.K.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy za niedostarczony towar

W dniu 10.03.2022 dokonałem zakupu butów w sklepie motocyklowym www.moto-abc.pl. Sklep nie dostarczał towaru tłumacząc się jego chwilowym brakiem. Po 3 tygodniach braku realizacji złożyłem reklamację (30.03 Numer zgłoszenia reklamacyjnego: HMWLD7QZ1NG8NHK) z prośbą o zwrot pieniędzy. Kilkanaście razy pisałem, dzwoniłem do firmy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani towaru, ani zwrotu pieniążków.


Wiadomości [1]

2023-11-17 godz: 18:40
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]