2024-07-12 godz: 04:52
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Rozwiązana

Wykroczenie parkingowe

Dzień Dobry, Kontaktuję się ponieważ otrzymałem wezwanie do zapłaty z tytułu wykroczenia parkingowego od firmy Parkdepot. Dokument został do mnie wysłany pocztą z zagranicznego adresu, zwykłym listem bez potwierdzenia odbioru. Firma żąda ode mnie zapłaty 120 zł do 7 lipca 2024 r. Jako argument przesyła zaciemnione zdjęcia, na których widać tylko tablice rejestracyjne i informacją o wjechaniu i wyjeździe z parkingu na ul. Wielickiej 85 w Krakowie ( prawdopodobnie chodzi o parking firmy MC Donald ale w dokumencie nie zostało to wskazane). Informują że dozwolony czas parkowania w tej strefie to 1,5 h, a mi zarzucają przekroczenie tego okresu o 41 min. Dodam że przy wjeździe na parking nie zarejestrowałem takowej informacji (max możliwość korzystania z parkingu przez 90 min. ) , a sam parking uległ od lutego ( wtedy też tam zaparkowałem) modernizacji. Ponadto byłem tego dnia klientem MC Donalda, ponieważ byłem tego dnia umówiony w tym lokalu możliwe że będę widoczny na ich nagraniach w lokalu ale nie posiadam już paragonu z zakupu posiłku. To był luty wieczór było ciemno, nie było parkomentrów, nie spotkałem się do tej pory z taką praktyką jeśli chodzi o czasowy okres parkowania. Reasumując po kilku miesiącach otrzymałem wezwanie bez możliwości obrony i straszenie odsetkami jeśli nie zapłacę w terminie. Proszę o pomoc w tym temacie i oczekuję anulowania kary. W razie czego mogę przesłać skan dokumentu czy też rozwinąć opis.


Wiadomości [6]

2024-07-13 godz: 21:43
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-07-17 godz: 15:33
Od
A.D.

Dzień Dobry, na dzień dzisiejszy nie ma odzewu z tej firmy. Czy mogą Państwo "Konsumersi" wspomóc w temacie?

2024-07-22 godz: 07:46
Od
A.D.

Firma Parkdepot się nie odezwała ( mailowo, telefonicznie), a dostałem kolejny list z terminem zapłaty do 31.07.2024 r. Ewidentnie powyższa firma chce wymusić spłacenie zażalenia i skoro funkcjonuje jako wierzyciel to nie bierze pod uwagę jakąkolwiek linie obrony. Jak pisałem wyżej nie poczuwam się do spłacenia zależności i w związku z RODO nie wiem w jaki sposób otrzymała dostęp do moich danych adresowych. Czy to jest zgodne z prawem?

2024-09-05 godz: 10:08
Od
Parkdepot

konsumersi.pl nic nie daję wrzucanie u Was wiadomości...

2024-09-23 godz: 10:16
Od
Parkdepot

Szanowni Państwo, Aby, poprawie rozpatrzyć Państwa sprawę będą nam potrzebne szczegółowe informacje dotyczące sprawy, takie jak numer sprawy oraz numer rejestracyjny pojazdu. Prosimy o bezpośredni kontakt poprzez naszą stronę internetową pod adresem www.ticket.park-depot.pl, logując się numerem sprawy i numerem rejestracyjnym pojazdu. Pozdrawiamy.

2024-09-23 godz: 10:49
Od
A.D.

Temat jest przedawniony. Płatność niestety została wykona, w terminie. Nie widzę potrzeby pisać ponownie wiadomości w formularzu, chyba że istnieje możliwość zwrotu przelanych przeze mnie pieniędzy?!


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]