2023-11-10 godz: 14:59
Od
avatar-urlP.S.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu

Po czasie który minął na realizację zamówienia napisałam do pani że produkt nie został wysłany i kiedy zostanie wysłany nie dostałam żadnej odpowiedzi wtedy kiedy napisałam że poinformuję policję o oszustwie pani napisała że można napisać list o zwrot gotówki więc napisałam list o anulację i zwrot gotówki niestety minęło 14 dni od dostarczenia tego listu i nadal takiej gotówki nie otrzymałam napisałam dzisiaj również ponaglenie do wezwania o zapłatę niestety z panią nie ma żadnego kontaktu ani mailowo ani nie odpowiada już na messengerze i generalnie straciłam 1149 zł


Wiadomości [1]

2023-11-10 godz: 17:56
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]