- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Sprzedawca nie chce wymienić towaru pomimo zapisów Warunków Zwrotów: "Przedmioty zakupione podczas wyprzedaży można zwrócić lub wymienić jedynie na inny produkt lub voucher". Od kilkunastu dni proszę o podanie danych do wysyłki. Rozumiem, że nie ma zwrotów, ale dlaczego nie można doprosić się wymiany skoro sam sprzedawca to dopuszcza. Dostałem taką oto odpowiedź: (cytuję) "Stąd. Przypominam tylko, że można otrzymać dodatkowy kod rabatowy 20% (na całe zamówienie). Kod wygasa za mniej niż 24 godziny! Pospiesz się i zamów coś super zabawnego!" Brak adresu, NIPu, telefonu potwierdza tylko, że to oszustwo. W "kontakcie" jest tylko e-mail!!! Nie ma na stronie innych rzeczy jak tylko "w promocji". Odpisuje prawdopodobnie automat. Nikt się nie podpisuje. Sprawa dla organów ścigania. Już zgłoszone.