2024-05-05 godz: 11:40
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie

W dniu 08.01.2024r. dokonałam zamówienia w sklepie KARKO (zamówiony towar: Płaszcz flauszowy trencz na podszewce KLARA z paskiem karmelowy , Rozmiar: 50/52) o łącznej kwocie: 532,89 zł W związku z niepasującym rozmiarem odesłałam zamówiony produkt w dniu 19.01.2024r. Otrzymałam informację od sklepu, że mój zwrot został pozytywnie rozpatrzony, a w ciągu kolejnych dni otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety do dziś ich nie otrzymałam. Pisałam już kilka wiadomości z prośbą o zwrot lub chociaż informację kiedy mogę się spodziewać zwrotu, za każdym razem otrzymywałam automatyczną wiadomość o tym, że są w trakcie problemów finansowych, ale postarają się jak najszybciej oddać pieniądze.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]