2023-11-07 godz: 10:11
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Rozwiązana

Zakupione łozko ktire nie przyszło

Znalazlam ta firme na stronie internetowej.7wrzesnia zapłacilam blikiem 1149 zł.Łozka nie wysłali do tej pory.Nie odbieraja telefonu nie odpowiadaja na maile.Znalazlam ich na faceboku i pisalam na mesendzera to ktos mi odpisal ze zwrot jest juz zgloszony i otrzymam pieniadze.Ale nie przyszly do tej pory.Jest tam duzo osob ktore pisaly ze ta firma ich oszukala.Pisalam znow do nich ale teraz juz nawet na mesendzerze nie odpowiadaja.Prosze pomoc mi odzyskac pieniadze.


Wiadomości [1]

2023-11-07 godz: 19:21
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]