2023-11-06 godz: 09:27
Od
avatar-urlA.T.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zakupy.

16.10.2023 roku zakupiłam w firmie meblehandmade 2 łóżka za cenę 2698 zł. Zapłaciłam blikiem i czekałam na realizację jednak na FB trafiłam na grupę gdzie ludzie zaczęli pisać że nie ma ani towaru ani pieniędzy więc nie chcąc ryzykować anulowałam zamówienie 24.10.2023 i wysłałam im 24.10.2023 rezygnację z zamówienia pani je odebrała 27.10.2023 i napisała że zwrot pieniędzy mogę się spodziewać na następny tydzień ale niesty kontakt się urwał pani nie odpisuje na wiadomości ani nie odbiera telefonu a zwrotu pieniędzy również nie ma.


Wiadomości [1]

2023-11-06 godz: 20:46
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]