2024-04-05 godz: 10:12
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za towar

W dn. 26.02.24 r zamówiłam dwie sukienki na kwotę 550,26 zł. Niestety okazały się nie pasować, więc odesłałam je do sprzedawcy. W dniu 05.03 dostałam email z informacją, że mój zwrot został zaakceptowany. Niestety od tamtego czasu firma nie chce zwrócić mi pieniędzy, tłumacząc się problemami płynnościowymi. Wysyłałam do nich emaile, na które odpowiadają, że postarają się jak najszybciej oddać pieniądze i mnie zbywają. Na infolinię nie ma co liczyć. Ciężko się dodzwonić. Ostatnio czekałam półtora godziny i się nie dodzwoniłam. Wysłałam im także przedsądowe wezwanie do zapłaty, termin zwrotu pieniędzy tu także przekroczyli. Chcę, otrzymać zwrot moich pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]