- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 29.01.2024r. zamówiłem sklepie internetowym sanitlinesklep.pl z opcją płatności przy odbiorze towar „odpływ liniowy ścienny SANITLINE 100 cm niski syfon 52 mm” W dniu 31.01.2024r. odebrałem od kuriera towar płacąc przy odbiorze kwotę 395zł. W dniu 08.02.2024r. odstąpiłem od umowy wysyłając do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W dniu 12.02.2024r. wysłałem zwracany towar na adres SANITLINE, ul. św. Wojciecha 6, 26-300 Opoczno. Towar został dostarczony do sprzedającego w dniu 13.02.2024r. Z związku z brakiem odpowiedzi od sprzedającego oraz odrzucaniem połączeń telefonicznych w dniu 21.02.2024r. wysłałem do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl prośbę o informację o statusie zwrotu. W dniu 28.02.2024r. wysłałem do sprzedającego drogą mailową na adres biuro@sanitlinesklep.pl wezwanie do zapłaty. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od sprzedającego żadnej odpowiedzi. Mimo kilkunastu prób dodzwonienia się do na nr tel. 735 772 135 zawsze połączenia z mojego nr są odrzucane. Sklep SANITLINE nie chce zwrócić pieniędzy oraz unika kontaktu. Oczekuje zwrotu środków w kwocie 395zł za zwrócony towar.