Reakcja alergiczna na produkty Nutridome
Zamówiłam w firmie Nutridome suplementy diety na kwotę 2x ok 361 zł (zamówienie omyłkowo zdublowałam ale udało mi się znaleźć koleżankę która przyjmowała już kiedyś podobne preparaty i zgodziła się wziąć dla siebie drugie zamówienie.
Otóż koleżanka zaczęła pierwsza przyjmować preparaty Nutridome i po ok 40 min od pierwszego zażycia doszło u Niej do obrzęku nosa i uszu oraz zaczerwienienia okolic twarzy i dekoltu.Objawy były mocno niepokojące i bardzo nasilone ale po zażyciu leków przeciwalergicznych, przeciwhistaminowych udało się opanować uczulenie.W związku z tym że koleżanka przyjmowała już berberynę innej firmy postanowiła po kilku dniowej przerwie ponownie spróbować zażyć tym razem pojedynczy preparat firmy Nutridome i identyczne objawy wystąpiły ponownie.
Koleżanka poinformowała mnie o objawach które pojawiły się u niej po preparatach Nutridome.W związku z tym,że nigdy nie miałam żadnych objawów alergii postanowiłam sama spróbować i niestety u mnie po ok 1 godzinie od przyjęcia zamówionych produktów pojawiła się drobnogrudkowa pokrzywka na ciele głównie dłonie przedramiona i brzuch.Skóra była bardzo zaczerwieniona i swędząca.
Ponieważ część produktów jest rozpakowana a zależy mi na zwrocie zapłaconej dosyć znaczącej kwoty poprosiłam Nutridome o ocenę zaistniałej sytuacji i propozycje rozwiązania problemu.
Towar został zakupiony 3.07.2024 a mail z rekalmacją wysłałąm 12.07.2024.
Ponieważ do dnia 18.07.24 nie uzyskałam żadnej odpowiedzi zfirmy Nutridome ponownie skontaktowałam się z konsultantką firmy która poprosiła o ponowne wysłanie maila z reklamacją tym razem na inny adres mailowy.Dostałam od firmy Nutridome następującą odpowiedź;
,,Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji, suplementy zostały odpowiednio przebadane zgodnie z normami obowiązującymi w naszym kraju. Potwierdzono, że produkty są bezpieczne, zostały dopuszczone do sprzedaży. Fakt wystąpienia nadwrażliwości na produkt jest wynikiem indywidualnych preferencji klientów, na które jako sklep nie mamy wpływu. Pełen skład produktu jest dostępny na stronie internetowej, wystarczy sprawdzić czy jest on odpowiedni dla Klienta lub skonsultować się z lekarzem przed zakupem. Niestety, ludzki organizm jest złożony i bardzo indywidualny, a niektórzy Klienci mogą uznać dany suplement za odpowiedni i doskonały, podczas gdy inni nie, dlatego dobrym pomysłem jest zapoznanie się z pełnym składem produktu przed zakupem"
Jak dotąd skontaktowałam się z fundacją ochrony praw konsumentów ponieważ uważam iż objawy które wystąpiły po zażyciu preparatów firmy Nutridome są bardzo niepokojące i mogły skończyć się tragicznie.Zwłaszcza,że objawy te wystąpiły u 2 osób.
Mam prawo zwrócić zakupiony internetowo towar w ciągu 14 dni.Pozostaje jeszcze sprawa jakości i bezpieczentwa dystrybuowanych przez firmę specyfików.
Chciałam jeszcze dodać że ani ja ani druga osoba u której doszło do silnej reakcji alergicznej nigdy dotąd nie miałyśmy żądnych objawów przy stosowaniu podobnych preparatów których główny składnik jest taki jak opisywany w składzie na stronie firmy.Nigdy nie było takiej reakcji nawet na silnie dziłające leki czy antybiotyki.
Oczekuje od firmy korzystnego dla mnie rozstrzygnięcia sprawy ponieważ uważam,że rzeczą nadrzędną jest dbałośc o bezpieczeństwo i zdrowie konsumenta, które w tym przypadku zastało naruszone.
Przesyłka kurierskaDzień dobry
Rok temu w kwietniu nadałem paczkę do klijenta przez kuriera AMBRO EKSPRES paczka była orginalnie zapakowana w orginalnym kartonie była to paczka gabarytowa maska samochodowa po kilku dniach dostałem tel od odbiorcy ze paczka jest zniszczona i on jej nie odbierze w swietle prawa kurier powinien pobrac opłate i spisac protokół niestety tak się nie stało i paczka wróciła do mnie bez protokołu szkody mimo ze została otwarta a sam kurier tłumaczył sie ze nie zdązył pobrać pieniązków i w ten sposób zostałem z uszkodzoną paczką . Kurier się tłumaczył ze protokół spiszemy przy zwrocie paczki do mnie i wystapi o odszkodowanie do ubezpieczalni niestety po spisaniu protokołu dostałem e-maila ze paczka była zle spakowana w nieorginalnym opakowaniu i jezeli chce odszkodowanie to mam isc do sadu i tak sie sprawa skończyła
Zazyczyli sobie protokołu szkody a nastepnie jak go dostali od rzeczoznawcy to stwierdzili odmowe
Brak zwrotuZamówiłam ubrania w sklepie internetowym Quiosque w czerwcu, które odesłałam. Zamówienie nie doszło do mnie kompletne pomimo tego, że zapłaciłam za całość. Po upływie 14 dni od zwrotu zamówienia nie dostałam zwrotu pieniędzy. Konktakt z firmą jest niemożliwy, nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów. Kwota jest duża - 1729,87. Co mam dalej zrobić, żeby otrzymać zwrot pieniędzy?
OszustwoBluza zamówiona i opłacona, zero kontaktu, brak wysyłki. Wysłane przed sądowe wezwanie do zapłaty, wróciło, bo adresat ponoć wyprowadził się. Oszuści oszukali wiele osób
Długie oczekiwanieDzień dobry czy moja paczka jest w trakcie realizacji? W opisie podano że trzeba czekać do 24h a czekam już tydzień. Opłaciłem już ją i mam nadzieję że mnie nie oszukaliście. Proszę o kontakt.
Wysyłka inne towaru niż zamowionyZamówienie dotyczyło butów sportowych Hoka w kolorze pomarańczowym, a otrzymałam zupełnie inny produkt. Oczekuję zamówionego produktu lub zwrotu pieniędzy.
Pierwszy obrazek przedstawia buty przysłane, a drugi buty zamówione pomarańczowe Hoka
NIE DOTRZYMANIE UMOWY9.05.24r. podpisałam umowę z EEC na zakup kursu w 12 ratach, z możliwością rezygnacji w ciągu 7dni. Pomimo rezygnacji przed upływem tego czasu, po tygodniu zadzwonił do mnie ich przedstawiciel z namowami powrotu za darmo, bo są ludźmi. Jednak następnego dnia definitywnie odmówiłam współpracy, ponieważ nie jestem jeszcze gotowa na to wyzwanie i żal mi upływającego, tak cennego czasu mentoringu, co nie znaczy że nie powrócę. Jednak następnego miesiąca znowu pobrali opłatę z karty-ok. 900 zł. Oczekuje zwrotu poniesionych kosztów, zgodnie z prawem konsumenta.
Lozko HermesZakupiłem łóżko Hermes w Home Perfekt Design Agnieszka Dyndo 21 kwietnia w maju się okazało że to oszustwo zzarzadalem zwrot pieniążków niestety nie pomogło więc zgłosiłem sprawę na Policję i do Izby Handlowej w Katowicach niby izba coś działa ale nic nie wiem z Panią Dyndo brak kontaktu
Fotel kokon brak towaru i pieniędzy Fotel zakupiony 20 maja
Pieniądze przelane na konto firmy
Od tego czasu brak towaru i pieniędzy
Wysłane odstąpienie od umowy
Ciągle meile z prośbą o wyjaśnienie sprawy i zwrot pieniędzy
Ignorancja totalna ze strony firmy
Firma oszukuje i nie zwraca pieniędzy za zakupiony towar który w ogóle nie istnieje
Oczekuje zwrotu pieniędzy w kwocie 549 zł
Oszustwo - brak kontaktu i brak towaru Zamówiłam na stronie szafamedyka.pl 24.06.2024r. 4 koszulki za łączną kwotę 137 zł, wysłałam maila z zapytaniem o moje zamówienie, dostałam odpowiedź, że wydłużony czas dostawy od producenta i że paczka max za tydzień, poczym wysłałam kolejnego maila bo przesyłka oczywiście nie dotarła z prośbą o zwrot środków - od tego momentu zero kontaktu, nie odbierają telefonów ani brak kontaktu mailowego.