Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZakupiłam towar 14 października 2024. Spodnie mi nie pasowały, więc w nienaruszonym stanie zostały odesłane i 24 października dostałam e-mail potwierdzający, że zwrot został rozpatrzony pozytywnie. Otrzymałam również fakturę korygującą potwierdzająca na zwrot pieniędzy w kwocie 94,99zł.
Dziś 20 listopada, minęło ponad 14 dni, a pieniędzy na koncie nie mam. Napisałam e-mail z prośbą o wyjaśnienie, został zignorowany.
Interesuje mnie zwrot moich pieniędzy, który mi się należy.
Niedotrzymanie warunków dostawyWitam, zamówiłem ze strony pilkomania.pl klocki LEGO jako prezent. Pieniądze przelałem natychmiast za pomocą tpay. Otrzymałem potwierdzenie zaksięgowania przelewu oraz numer przesyłki, która nie istnieje. Firma przestała odpowiadać na maile. Przy zamówieniu paczka miała być na drugi dzień u mnie, a okazuje się że to idzie z Chin (o ile idzie). Zdecydowanie odradzam zakupy z tej strony. Proszę o pomoc w sprawie. Rezygnuje z zamówienia oraz żądam zwrotu pieniędzy na konto. Nikt mi nie odda też tego co czuje teraz osoba, która miała być obdarowana paczką. Proszę o natychmiastowe wyjaśnienia oraz o zwrot pieniędzy.
Nie chcą oddać pieniędzy za zwrot towaru Nie chcą oddać pieniędzy za zwrot towaru kwota 373,00zł. Paczka nadana pocztą polską 23.10.2024
Mydlą oczy, że przelew wyszedł od nich, a teraz się nie odzywają.
Nie mogę otrzymać zwrotu pieniędzy W dniu 02.09.2024 r. złożyłam zamówienie w firmie Catalina na zakup 2 szt. sukienek w różnych kolorach , otrzymałam fakturę nr 1/09/2024. Przesyłkę odebrałam 6.09.2024 r. w dniu 18.09.2024 r. zwróciłam do firmy jedną z sukienek i firma zarejestrowała i przyjęła mój zwrot i nadała nr R/MOD/2024/09/18/44769 i od tego czasu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy , a mamy dzisiaj 20.11.2024 r. Po wysyłanych wiadomościach email otrzymałam w dniu 5.11 informację , że w ciągu 2 dni otrzymam zwrot pieniędzy, jednak do dzisiaj ich nie otrzymałam . Wysłałam kolejną wiadomość emailem do firmy z prośbą o zwrot pieniędzy .Oczekuję pilnego zwrotu kwoty 249 zł .
Sprawa nr 3217 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamawiałam zamuwienie na szafa medyka 7.11.2024 i do teraz żadnej odpowiedzi niema odpowiedzi ani na email ani na telefon .Zamawiałam koszulkę i ubrania dlia masażysty jedynie to pojawiło się na inpost że nr przesyłki alie do teraz nie została nadana hce albo żeby wysłali towar albo zwrot kosztów
Rezygnacja z zamówienia Proszę o zawrot kwoty za zamówienie nr 12118. Zamówienie jest podobno wysłane- jednak nr przesyłki jest nieaktywny. Uprzedzam-nie odbiorę go. Sklep jest jawnym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Przyczyny są oczywiście jasne-chińskie buble za niemalą cenę (niezgodność przedmiotu z tym widocznym na stronie), brak jasnej informacji o dodatkowym koszcie celnym w momencie zawierania transakcji, długi czas oczekiwania na przesylkę. Proszę o jak najszybszy zwrot kosztów zakupu w przeciwnym razie poinformuję kolejne organy. Oczekuję zwrotu pieniędzy jak najszybciej. Dane do przelewu macie w mejlu, który wysłałam dziś do Was
Sprawa nr 3215 [tytuł zmieniony przez moderatora]Proszę o zawrot kwoty za zamówienie nr 13090. Zamówienie jest podobno wysłane. Uprzedzam-nie odbiorę go. Sklep jest jawnym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zgłosiłam wam dziś drogą mejlową odstąpienie od umowy. Przyczyny są oczywiście jasne-chińskie buble za niemalą cenę (niezgodność przedmiotu z tym widocznym na stronie), brak jasnej informacji o dodatkowym koszcie celnym w momencie zawierania transakcji. Serwis Tpay również został poinformowany o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. W razie konieczności, poinformuję kolejne organy. Oczekuję zwrotu pieniędzy jak najszybciej. Dane do przelewu macie w mejlu.
anulowane zamówienie Po 6 tygodniach od złożenia zamówienia i braku jakiejkolwiek informacji od sprzedawcy, skontaktowałam się z firmą NORR.pl w sprawie realizacji zamówienia. Okazało się, że z przyczyn niezależnych od firmy nie mogło ono zostać dostarczone na czas. Zapytano mnie, czy mogę poczekać dodatkowe dwa tygodnie – zgodziłam się.
Po upływie tego terminu zamówienie nadal nie dotarło. Tym razem poprosiłam o jego anulowanie oraz zwrot pieniędzy. Kontakt z firmą NORR.pl okazał się praktycznie niemożliwy. Około tydzień po wysłaniu pierwszej wiadomości otrzymałam potwierdzenie anulowania zamówienia.
Mimo to, 15 dni po upływie wyznaczonego terminu firma NORR.pl wciąż nie dokonała zwrotu środków na moje konto ani nie skontaktowała się ze mną w tej sprawie.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu swoich pieniędzy.
Kupiłem dwie pary spodni reklamowanych jako bojoweBrak możliwości zwrotu Brak adresu i kontaktu ze strony sprzedawcy spodnie sztywne źle wykrojone niezgodne z opisem i reklamą na Facebooku chcę je zwrócić
Zgłoszenie reklamacyjneOdrzucona reklamacja obuwia zakupionego w dn. 11.06.2024r za kwotę 339.99zł .
W reklamowanym obuwiu nastąpiły rozklejenia przedniej części cholewki od gumowej podeszwy oraz pęknięcia skóry naturalnej użytej do produkcji obuwia.
W komentarzy do odrzuconej reklamacji napisano ,iż nastąpiło przyspieszone zużycie materiału wynikające ze sposobu użytkowania.
Stwierdzenie to absolutnie nie jest zgodne z prawdą,co więcej należy wskazać z całą pewnością ,iż jakość materiałów użytych do produkcji obuwia jest bardzo niskiej jakości co spowodowało przyspieszone zużycie materiału, natomiast liczne rozklejenia powstały przez użycie przez producenta nieodpowiednio dobranego ,słabego gatunkowo kleju.
Akceptowalnym rozwiązaniem sporu jest wymiana ,nie nadającego się do użytkowania obuwia lub zwrot gotówki.