SUPERTECH Sp. z o.o.

SUPERTECH Sp. z o.o.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-05-29 godz: 05:50
Od
avatar-urlA.J.
Publiczna
Otwarta

Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru

Dzień dobry. Zakupiłem przez Sklep Internetowy sprzedawcy 3 produkty. 2 kości pamięci marki Dell do komputera, dysk twardy marki WD i pastę termoprzewodzącą. Link do zamówienia: "https://supertech.pl/order/0000077280/3829724/9f49894217295f49c578bf64" Kości pamięci okazały się, że nie są marki Dell tylko jakieś "noname". Kości pamięci oddane do serwisu wraz z komputerem i serwis stwierdził że kości nie działają. A dysk twardy okazał się nie współpracować z moim komputerem. Chciałem zwrócić te 2 produkty sprzedawcy, jednak ten odmówił przyjęcia, tłumacząc że" Do zamówienia wystawiono fakturę VAT na Spółkę Prawa Handlowego. Taki zakup - uznawany za dokonany w obrocie profesjonalnym nie jest objęty Ustawą o Prawach Konsumenta, w tym nie podlega prawu zwrotu. W związku z tym musimy odmówić uznania prawa do zwrotu produktu". Jednak Lukullus nie jest spółką handlową , nie ma osobowości prawnej , a wspólnicy wpisani są do CEIDG. Zakupiony towar nie ma charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gosp. Niejednokrotnie zamawiałem już podobne produkty od takich firm jak "xkom", czy "komputronik" i w przypadku zwrotu nie było żadnych problemów. Zgłosiłem sprzedawcy również niezgodność kości pamięci które otrzymałem, z ofertą sprzedaży na jego stronie. Poprosił o zdjęcia kości pamięci i opakowania w celu weryfikacji, jednak do tej pory nie "zweryfikował" problemu. Oczekiwałbym, że sprzedawca przyjmie zwrot i odda pieniądze za te produkty. Z wyrazami szacunku.(czytaj więcej)