- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
AUTO CZĘŚCI MACIEJ GROCHALA
Zakupiłam maskę samochodową marki Tesla u sprzedawcy AUTO CZĘŚCI MACIEJ GROCHALA, która dotarła do mnie uszkodzona-róg maski był wygięty. Od razu poinformowałam sprzedawcę i złożyłam reklamację z tytułu rękojmi, jednak sprzedawca odmówił przyjęcia, nie uznając swojej odpowiedzialności. Z uwagi na charakter uszkodzenia i wartość zakupionej maski, zgłosiłam również szkodę bezpośrednio do firmy kurierskiej DHL, jednak ta zażądała dowodu zakupu, którego nie było w przesyłce- załączony był jedynie list przewozowy. Sprzedawca twierdzi oczywiście, że dokument był pod listem, ale w rzeczywistości go nie otrzymałam. Mimo moich próśb odmówił ponownego przesłania dokumentu. Uniemożliwiło to skuteczne dochodzenie roszczeń od firmy DHL. W efekcie poniosłam straty finansowe w wysokości 1200 zł a sprzedawca ignoruje moje próby kontaktu i działania w celu wyjaśnienia sprawy.Uważam, że sprzedawca narusza moje prawa jako konsumenta , w tym obowiązek przyjęcia reklamacji z tytułu rękojmi. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy i odzyskaniu moich środków. Dane dodatkowe: -rodzaj zamówienia-maska samochodowa Tesla -nr listu przewozowego-29121540908 -dane sprzedawcy: AUTO CZĘŚCI MACIEJ GROCHALA [dane usunięte przez moderatora], NIP 6922377756. -DATA DORĘCZENIA PRZESYŁKI-25.04.2025(czytaj więcej)