- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
SAWAY Paweł Sawczuk
Korespondecja z firmą Saway toczy się od złożenia pierwszego zamówienia, konkretnie od dnia 08.05.2025, w ktorym po moim dopytywaniu się o datę wysyłki, otrzymałam informację o opóźnieniu wysyłki. Korespondecja toczy się nadal, odpowiedzi z firmy na temat dostawy nadal nie ma - piszą "postaramy się wysłać w przyszłym tygodniu", "staramy się". Wczoraj poprosiłam o anulowanie obydwu zamówień i zwrot pieniędzy za nie. Okazuje się, że to też jest problem. Poniżej przesyłam ostatnią informacją, która dziś będę wysyłać do Saway: 1. Napisałam do Państwa w temacie 2 zamówień (nie jednego): 777686958 (złożone 05.05.2025) oraz 777691488 (złożone 09.05.2025). 2. Obydwa zamówienia zostały przeze mnie opłacone natychmiast po ich złożeniu. 3. Produkty z obydwu zamówień nadal są dostępne na stronie internetowej z informacją o wysyłce w 24 h - w załączniku "saway-oszust" informacja 4. Od momentu złożenia zamówienia nie jest podana ani data wysyłki, ani data dostawy produktu - dla obu otrzymałam informacje jak w załączniku "saway" 5. Czas realizacji zamówień, który objęty jest tajemnicą i niezgodny z tym co deklarują klientom na stronie, nie odpowiada mi. 6. Proszę NATYCHMIAST anulować zamówienia i NATYCHMIAST zwrócić mi pieniądze. (czytaj więcej)