- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
GEBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
22.03.2025 złożyłem zamówienie nr 13696 na kwotę 222zł (razem z kosztami wysyłki). Termin realizacji zamówienia wg regulaminu sklepu wynosił do 14 dni. W tym samym dniu otrzymałem e-mail z informacją o zaksięgowaniu środków na koncie sklepu. 01.04.2025 otrzymałem od Gebe Sp. z o.o e-mail z informacją o opóźnieniu oraz o możliwości odstąpienia od umowy co też uczyniłem poczytawszy uprzednio w internecie niepochlebne opinie nt. braku wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez ww. firmę. 02.04.2025 otrzymałem od firmy Gebe e-mail z potwierdzeniem rejestracji odstąpienia od umowy pod pod numerem 561636. 17.04.2025 w związku z brakiem zwrotu środków wystosowałem do firmy wezwanie do zapłaty, które wysłałem pod następujące adresy e-mail: [dane usunięte przez moderatora] Do dnia dzisiejszego, tj. 30.04.2025 nie otrzymałem zwrotu środków od firmy Gebe Sp. z o.o.(czytaj więcej)