- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
elluerdecor
Szanowni Państwo, Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w sprawie naruszenia moich praw konsumenckich przez sklep internetowy www.elluredecor.com, z którym prowadzę korespondencję dotyczącą wadliwego produktu. Zamówiony przeze mnie towar dotarł do mnie uszkodzony i całkowicie nie nadający się do użytku, co zostało udokumentowane zdjęciami oraz opisane w moich wiadomościach do sprzedawcy. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenckim (Ustawa o prawach konsumenta) oraz dyrektywą unijną 2011/83/UE, mam prawo domagać się pełnego zwrotu kosztów zakupu w przypadku, gdy towar jest wadliwy i niezgodny z umową. Mimo moich wielokrotnych próśb o pełny zwrot należności, sprzedawca oferuje jedynie częściowy zwrot, tłumacząc się polityką sklepu, która – jak wiadomo – nie może stać ponad przepisami prawa konsumenckiego. Proszę o wskazanie możliwych kroków prawnych lub interwencję w tej sprawie, ponieważ sprzedawca ignoruje moje uzasadnione żądania i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wynikających z prawa. W załączniku mogę przesłać pełną korespondencję ze sprzedawcą oraz zdjęcia uszkodzonego produktu. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)