- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
domestika
W kwietniu 2025 r. skorzystałam z oferty reklamowanej na Facebooku na platformie Domestika.org – kurs fotografii w cenie promocyjnej 3,99 zł. Po dokonaniu płatności PayPalem (na konto, z którego rzadko korzystam), okazało się, że uruchomiono darmowy okres próbny Domestika Plus, który po miesiącu został automatycznie przekształcony w subskrypcję roczną w wysokości 599 zł (157,59 USD). Nie byłam w żaden sposób jasno poinformowana o tym, że uruchamiam subskrypcję. Informacja była drobnym drukiem, nie było żadnego checkboxa, ani widocznego potwierdzenia. Nigdy nie zalogowałam się na konto Domestika ani nie skorzystałam z usługi. Zostałam obciążona mimo braku jakiejkolwiek aktywności. Zgłosiłam sprawę do PayPal – odmówiono mi zwrotu, mimo że przesłałam dowody pokazujące nieuczciwą praktykę (ukrycie kosztu subskrypcji, brak zgody). Domestika również zignorowała moją reklamację. Uważam to za celowe wprowadzanie klientów w błąd i próbę naciągania. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy i zatrzymaniu tego typu działań, które mogą dotyczyć wielu konsumentów w Polsce.(czytaj więcej)