EERIE.WEAR

EERIE.WEAR

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-04-20 godz: 02:58
Od
avatar-urlD.S.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot produktu i pieniędzy

Witam, Problem polega na całkowitym braku kontaktu ze sprzedawcą. W polityce zwrotów zamieszczonej na stronie podano, że w celu dokonania zwrotu należy skontaktować się przez Instagram. Jednak po wysłaniu wiadomości pojawia się komunikat, że sprzedawca nie może jej odebrać. Napisałem również na oba podane adresy e-mail oraz ponownie przez Instagram, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W związku z brakiem kontaktu, postanowiłem odesłać produkt za pośrednictwem paczkomatu InPost, zgodnie z instrukcjami zawartymi w polityce zwrotów. Niestety, paczka nie została odebrana przez sprzedawcę. Nie wiem, co mogę zrobić w tej sytuacji, aby skutecznie zwrócić towar i odzyskać pieniądze. Poniżej zamieszczam treść polityki zwrotów dostępnej na stronie sklepu: FORMULARZ ZWROTU TOWARU Chcesz dokonać zwrotu? • Nadaj paczkę do paczkomatu: LOD173M • Dane kontaktowe: [dane usunięte przez moderatora] • Do paczki dołącz kartkę z wyraźnie napisanym numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu. (Jeżeli kartka nie zostanie dołączona, przesyłka zostanie odesłana do nadawcy) • Po odebraniu paczki przez sklep, środki mają zostać zwrócone na konto, z którego dokonano płatności – w terminie do 14 dni • W przypadku pytań kontakt wyłącznie przez Instagram Uwaga: Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam, [słowo usunięte przez moderatora](czytaj więcej)