- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

VANITY URBANIEC SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

Dnia 20.12.2024 dokonany został zakup myjki ultradźwiękowej. Zakup miał być prezentem dlatego też w obecności szefowej zapytałem czy będzie możliwość zwrotu gdyby prezent okazał się nie trafiony, bo zauważyłem kartkę wywieszoną o nieprzyjmowaniu zwrotów. Szefowa poinformowała mnie, że z tym sprzętem nie będzie problemu i jak najbardziej przyjmą zwrot. Zaraz po okresie świątecznym udałem się z produktem by go zwrócić i zbywano mnie z informacją, że mam przyjść jak będzie szefowa wskazując kartkę tą którą widziałem poprzednim razem kupując produkt w sklepie. Zalecono bym przyszedł we wtorek jak będzie szefowa bo ona obiecała możliwość zwrotu, jednak szefowej nie było, poszedłem kolejny raz również zostałem odesłany z informacją od pracownic, że jednak szefowa nie zgodziła się na zwrot. Produkt oczywiście jest cały zapakowany, nawet nie był wyciągnięty z opakowania ale odrazu stwierdzono na miejscu, że nie potrafią zidentyfikować czy był używany więc go nie przyjmą. Bardzo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]podejście do klienta, czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bo przed zakupem byłem zapewniony że zwrot będzie przyjęty gdybym jednak nie trafił z prezentem. Także zostałem wprowadzony w błąd. Dobrze, że nie był to zakup na jakąś wyższą kwotę. Żona ma firmę i zaopatruje się również od 2018 roku przez stronę internetową w asortyment ze strony www.vanitysklep.pl i nie miała wcześniej problemów ze zwrotem. Naprawdę dziwna sytuacja także przez takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] zachowanie stracą państwo również stałego klienta, bo obsługa ma tutaj jakieś dziwne różnice o których klient widocznie nie jest informowany, a to co mi się przytrafiło to kłamstwo byle zapłacić za sprzęt. Jakbym wiedział to nie przyjeżdżałbym do sklepu kolejne razy z tą myjką i nie tracił czasu.(czytaj więcej)