JRB FASHION Kamil Rutkowski-Boczek

JRB FASHION Kamil Rutkowski-Boczek

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-01-02 godz: 14:25
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot towaru

Dnia 19.10.2024 wysłałam na adres firmy JRB Fashion zwrot towaru zakupionego przez internet wraz z listem zawierającym odstąpienie od umowy,dokładny spis rzeczy znajdujących się w paczce oraz numer rachunku na który ma być dokonany przelew.(zaznaczam iż paczkę otrzymałam 16.10.2024 i niestety większość z zakupionego towaru nie wyglądała tak jak go opisywano na prezentacji oraz niektóre rzeczy które miały być wyjęte z paczki i odliczone nadal znajdowały się w paczce. I jeszcze jedno nie otrzymałam rachunku ani paragonu tak mi się wydaje że osoby prowadzące działalność gospodarczą mają obowiązek takie dokumenty dołączyć do zakupionego towaru. Kupując ubrania na transmisji wybierałam tylko te które były z metkami po cenach outletowych a te które miały wady i uszkodzenia nie interesowały mnie bo te nie podlegały zwrotowi i świadomie trzeba było podejmować decyzję odnośnie zakupu.Dnia 29.10.2024 zamiast przelewu otrzymałam ponownie paczkę bez żadnej informacji o przyczynie zwrotu..Dnia 30.10.2024 drogą e-mail na adres firmy wysłałam pismo z odstąpieniem od umowy kupna wraz z adnotacją o zwrot należnych mi pieniędzy oraz odebraniu przesyłki na własny koszt.Czekałam 14 dni na pieniądze lub na odpowiedź ale bez żadnego odzewu.W dniu 15.11.2024 wysłałam listem poleconym wezwanie do zapłaty na kwotę 1576,-bo na taką wartość było odstąpienie od umowy kupna.Na to pismo otrzymałam odpowiedz 19.11.2024 cytuję :"pytam na jakiej podstawie mam pani zwrócić kwotę 1576 zł gdyż :zgodnie z polityką strony biorąc udział w transmisji zaakceptowała pani fakt o braku zwrotu towaru gdyż jest to odzież outletowa i przemyślane zakupy -cały zakupiony towar jest u pani ,więc nie mam jakichkolwiek podstaw do zwrotu wymienionej kwoty.Proszę o odpowiedź na pismo po 29.11.2024 w terminie od 21.11.2024 do 29.11.2024 jestem poza granicami kraju i niemożliwe będzie odebranie pisma."W odpowiedzi dnia 29.11.2024 ponownie wysłałam pismo listem poleconym wg zalecenia w jakim czasie mam to zrobić ale jak widać nie podjęte awizo z dnia 03.12.2014 oraz powtórne 18.12 2014 świadczy o świadomym lekceważeniu mojej sprawy . Myślę że przepisy dotyczące zwrotów towaru lub ich wyłączenia reguluje ustawa z dnia 30.maja.2014r o prawach konsumenta są nadal aktualne. Do tej pory wyczerpałam już wszelkie środki polubownego załatwienia sprawy i oczekuję wsparcia od Państwa w dalszych czynnościach . Pozdrawiam JK Te informacje nie są publiczne, pozostają widoczne dla Ciebie i dla firmy, której dotyczy sprawa. Zgłaszający Numer sprawy Numer klienta(czytaj więcej)