DIVADORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

DIVADORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Zamknięta

Zakup kurtki

Dzień dobry, 20 lutego 2024 kupiłam kurtkę w firmie Klenti, przez internet, za kwotę 329,99 zł. Czekałam cierpliwie na przesyłkę, wielokrotnie pisałam e-maile o przysłanie towaru, później o zwrot pieniędzy . Odpowiedzi były lakoniczne, początkowo, iż paczka jest w drodze. Następnie, gdy nie otrzymała towaru poinformowano mnie -> " Po zasięgnięciu informacji u dostawcy okazało się, że paczka została anulowana w transporcie. Nie znamy przyczyny anulowania paczki, zapewne została ona uszkodzona lub zaginęła. Niestety nie mamy na takie wypadki wpływu, niemniej bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W związku z zaistniałą sytuacją zleciliśmy ponowne nadanie produktu". Byłam na poczcie z prośbą o informację z numerem paczki, który mi podano ze sklepu Klenti, ale nikt nie zarejestrował takiego numeru. Gdy napisałam ponownie do sklepu odpisano-> "Dzień dobry, To zamówienie zostało już wysłane. Średni czas dostawy wynosi około 2-3 tygodnie. Czasami jednak z powodu opóźnień u przewoźnika, dostawa może się nieco wydłużyć 😊". Następnie Sprzedawca twierdził, że z uwagi na to, że nie odebrałam paczki, którą rzekomo wysłano nie mogę odstąpić od umowy. Nigdy nie otrzymałam od przewoźnika żadnej informacji o nadanych do mnie paczkach. Przestałam się upominać o zwrot 2 maja 2024. Dowiedziałam się o tej możliwości dzisiaj, dlatego piszę tak późno. Mam nadzieję, że wasza firma zrobi porządek z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmami. Proszę o zwrot kwoty zakupu. Pozdrawiam. Pokrzywdzona(czytaj więcej)