- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Mokosz-Piotrowska

Zamówiłam dwa sweterki męski, czekałam na zamówienie ponad msc, po czym otrzymałam niskiej jakości polary które do niczego się nie nadają. Oczekuje zwrotu kosztów i możliwość zwrotu towaru.(czytaj więcej)
5.11.2024 kupiłam sukienkę, 13.11.2024 otrzymałam maila, ze towaru niestety nie ma i mogę sobie wybrać coś innego. Odesłałam wiadomość , że nie chce innego towaru bo tylko tamta sukienka wchodziła w grę, i proszę w takim razie o oddanie pieniędzy (169,zł). Po tygodniu odpisali do mnie że nie mogę anulować zamówienia które złożyłam. Toczę od miesiąca słowną wymianę, że to nie ja anulowałam zamówienie tylko w sumie oni niewywiązali się z warunków zawartej umowy, potwierdzony brak towaru z ich strony więc chce aby zwrócili mi zapłacone przeze mnie pieniądze. Teraz to już nie chce tej sukienki bo już impreza minęła, a ja kupiłam inną u [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] sprzedawcy. Piszę ciągle maile z prośbą o zwrot pieniędzy a w odpowiedzi dostaję informacje, że rozpatrują sprawę. Jakiś żart. O dziwo był to mój drugi zakup u nich - pierwszy był ok.(czytaj więcej)