- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

abfoto.pl

W dniu 11 października zamówiłem smartfon Galaxy S23, jednak z powodu ciągłego opóźniania dostawy anulowałem zamówienie. Dnia 21 października dostałem informację, że zwrot będzie realizowany w terminie do 14dni. Do dnia dzisiejszego nie dostałem zwrotu, jak i wiadomości zwrotnej na moje liczne maile. Kontaktowałem się ze sklepem dziesiątki razy, sklep za każdym razem mnie zapewniał że zwrot będzie zrealizowany w najbliższym czasie. Oczekuję zwrotu środków za zamówienie jak i rekompensaty za stracony czas i nerwy.(czytaj więcej)
W dniu 8.11.2024r. zakupiono w sklepie internetowym https://abfoto.pl telefon Samsung Galaxy A55 5G 8/128 GB Navy za kwotę 1422,00 zł. W związku z długą realizacją zamówienia w dniu 12.11.2024r. dokonano jego anulowania i wystąpiłem o zwrot pieniędzy ( informacja przekazana podczas telefonicznej rozmowy jak i przekazano za pośrednictwem poczty elektronicznej). Do obecnej chwili wielokrotnie kontaktowałem się telefonicznie i mailowo w sprawie zwrotu pieniędzy, jednak nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo zapewnienia mailowego głównej księgowej [dane usunięte przez moderatora]R. z dnia 20.11.2024r. o zwrocie pieniędzy. (czytaj więcej)