- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Plant's R Us

Witam. Dnia 21.03.2024 zamówiłem sadzonki mające dotrzeć w ciągu tygodnia na kwotę 271,60. Kwotę zapłaciłem z góry przelewem tego samego dnia. 08.04 - zostałem poinformowany, że sklep ma zbyt dużą ilość zamówień i przesyłka nie została zrealizowana 26.04 - towar nadal nie dotarł, złożyłem rezygnację z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy. 16.05 - Kontaktowałem się telefonicznie i dostałem informację, że pieniądze zostaną wysłane na początku przyszłego miesiąca. 10.06 - 17.06 - Na pytanie kiedy moje pieniądze zostaną zwrócone otrzymałem informację, że najpierw muszę zwrócić towar (którego nie otrzymałem), a po wyjaśnieniu dowiedziałem się, że informacje odnośnie przelewu została przekazana do księgowej. W sierpniu jeszcze raz próbowałem się skontaktować, bezskutecznie. Do dziś na stronie zamówienie ma status "Przyjęte do realizacji", a w aplikacji Inpost przesyłka widnieje jako "w trakcie przygotowania". Zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałem.(czytaj więcej)