FIRMA HANDLOWA "BLUMORE" MONIKA WILK

FIRMA HANDLOWA "BLUMORE" MONIKA WILK

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-07-06 godz: 19:36
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Otwarta

Brak środków za zwrócony towar

Zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego firmy w dniu 02.06.2025 dokonałam odstąpienia od umowy (odesłałam dostarczony 25.05.2025 towar wraz z podpisanym formularzem odstąpienia oraz dowodem zakupu FA064716). W dniu 06.06.2025 otrzymałam z Poczty Polskiej potwierdzenie dostarczenia ww. przesyłki. Po upływie 14 dni i braku zwrotu środków na rachunek bankowy, wielokrotnie próbowałem skontaktować się telefonicznie z firmą, niestety nikt nie odbierał. Pisałam również smsy, emalie, wiadomości na Messenger, z prośbą o zwrot środków. Bez odzewu, jakby zapadli się pod ziemię. Oczekuję niezwłocznego zwrotu środków w wysokości 199.99 zł wraz z odsetkami ustawowymi za zwłokę.(czytaj więcej)

2025-05-15 godz: 07:36
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy, mimo zwrotu części towaru

W dniu 2.04.2025 złożyłam zamówienie na kwotę 779,79 zł, wybierając formę płatności PAYPO. Zamówienie otrzymałam 10.04.2025. Dnia 16.04.2025 nadałam zwrot towaru, spełniając warunki, na kwotę 228 zł. Towar dotarł do blumore 23.04.2025. Do tej pory nie zanotowałam na koncie paypo zwrotu kwoty 228 złotych. Ponadto pisałam maile do tej firmy jednak bez odpowiedzi. Opinie choćby w google mają słabe. Niestety sprawdziłam to dopiero po zakupie.(czytaj więcej)

2024-05-29 godz: 16:41
Od
avatar-urlB.C.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu należności

Firma nie dokonała zwrotu należności za zamówienie, które zwróciłam zgodnie z zapisami regulaminu w terminie 14 dni. Zwrot został dostarczony zgodnie ze wskazówkami na stronie blumore.pl w dniu 15.04.2024. Po upływie 14 dni brak pieniędzy i jakiegokolwiek kontaktu. Po wielokrotnych próbach ustalenia na jakim etapie jest moja sprawa zostałam zapewniona, że do 17.05 przelew zostanie wygenerowany. W dniu 21.05.2024 dostałam kolejną informację z przeprosinami za opóźnienie i zapewnieniem, że 22.05.2024 otrzymam pieniądze. Mamy 29.05.2024 - w sprawie nie dzieje się nic - firma unika kontaktu, nie odpowiada na maile, smsy, messenger, publikuje natomiast kolejne posty zachęcając do zakupów. Jestem zła na siebie, że nie sprawdziłam opinii bo to lokalna firma, kupowałam już u nich kiedyś, ale była jeszcze możliwość odbioru osobistego. Są mi winni 275 zł. Od ww. firmy oczekuję możliwie ekspresowej reakcji i zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami (za przekroczenie terminu realizacji zwrotu).(czytaj więcej)

2024-05-28 godz: 16:38
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Zamknięta

ZWROT PIENIĘDZY

Dnia 02.05 2024 złożyłam zamówienie i opłaciłam go na kwotę ok 1000 zł, po tygodniu skontaktowałam się ze sklepem, dlaczego wysyłka jest opóźniona, dostałam informację, że nie mają 3 sukienek, wiec napisałam, żeby wysłali resztę a z sukienek rezygnuję skoro ich nie ma. Do tej pory nie doczekałam się na zwrot ok 600 zł, mimo ciągłych upomnień, maili i telefonów. Obecnie już nie odbierają telefonu, niewygodne komentarze na fb usuwają a moje konto zostało przez nich zablokowane. Ta firma to zwykli oszuści, bo zgłębiając temat jest więcej tak oszukanych osób przez nich. A to nie były moje pierwsze zakupy u nich dlatego ostrzegam przed zakupami tam.(czytaj więcej)

2024-05-28 godz: 12:53
Od
avatar-urlM.D.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu za zamówienie

Firma Blumore jest nierzetelna. Do dziś brak zwrotu za zakupy czekam od 29.04.24, kwota ponad 500 PLN. Brak kontaktu na wszystkie dostępne telefony, brak odpowiedzi na wezwanie do zapłaty, sms fałszywe zapewnienia o wpłacie itp Zakupy za ponand 1200 PLN, dokument zwrotu potwierdzony przez firmę kurierską, dokument odstąpienia wysłany z paczką i dodatkowo e-mailem… (czytaj więcej)