RETAILORS-FL NK POLAND Sp. z o.o.

RETAILORS-FL NK POLAND Sp. z o.o.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-06-15 godz: 21:14
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Zamknięta

odwołanie od decyzji sprzedawcy

W dniu 13.05.2024 zakupiłem buty za kwotę 549,99zł, które w niecały rok rozkleiły się. W dniu 23.04.2025 w ramach rękojmi złożyłem reklamację nr 86/4/25, która w dniu 28.04.2025 sprzedawca odrzucił zrzucając winę na mnie. Mie przyjął również odwołania kierując mnie bezpośrednio do Rzecznika Pra Konsumenta. Oświadczam, że obuwie czyściłem i konserwowałem prawidłowo poprzez ręczne mycie obuwia w delikatnych środkach czyszczących i w letniej wodzie. Wada fizyczna obuwia polegająca na odklejeniu podeszwy od cholewki z przodu oraz bokach butów może być ukrytą wadą materiałową, za którą odpowiada sprzedawca w ramach rękojmi – art. 556, 559 i 568 § 1 ustawy z dnia 23.04.1964 r Kodeks cywilny Dz. U. z 2014 r, poz. 121 ze zm. W związku z tym występuję o ponowne rozpatrzenie i uznanie zasadności mojej reklamacji tym bardziej, że wada fizyczna w obuwiu ujawniła się przed upływem roku od wydania towaru, co zgodnie z art. 556 (2) kc stanowi domniemanie, że wada ta lub jej przyczyna istniała już w chwili wydania towaru konsumentowi. Na podstawie art. 561 § 1 kc (ustawy jw.) żądam wydania nowej pary obuwia jw., pozbawionej wad lub zwrotu pieniędzy. Proszę o odpowiedź. (czytaj więcej)

2025-04-08 godz: 06:50
Od
avatar-urlT.P.
Publiczna
Zamknięta

REKLAMACJA OBUWIA

Szanowni Państwo, niniejszym zgłaszam reklamację obuwia zakupionego w Państwa sklepie. W użytkowanym przeze mnie obuwiu uszkodzeniu uległa podeszwa – wygląda na to, jakby zeszło z niej powietrze, co uniemożliwia dalsze korzystanie z produktu. Wada została przeze mnie zauważona w dniu 1 marca 2025 roku. Obuwie było użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, w sposób prawidłowy. Posiadam kilka par butów Państwa marki i po raz pierwszy spotkałem/-am się z tego rodzaju usterką. W związku z powyższym, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, proszę o wymianę obuwia na nowe, wolne od wad lub zwrot środków. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji.(czytaj więcej)

2023-10-08 godz: 13:16
Od
avatar-urlJ.Ś.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja obuwia

W dniu 27 sierpnia złożyłam reklamację dotyczącą obuwia Nike Air Force 1'07, zakupionego w sklepie Nike Westfield Arkadia. Reklamacja dotyczyła uszkodzeń butów w okolicach zapiętek- pojawiły się dziury, po około 4 miesiącach użytkowania. Reklamacja została odrzucona, z powodu rzekomego uszkodzenia mechanicznego, wynikającego z niewłaściwego użytkowania. Cała wina została przerzucona na konsumenta, mimo iż nie jest to zgodne z prawdą, ponieważ buty były używane zgodnie z instrukcją użytkowania i łyżką do butów. W mojej ocenie wada wyniknęła z powodu bardzo słabej jakości tworzywa, wobec powyższego doszło do uszkodzenia i przedziurawienia zapiętek w obuwiu, w tak krótkim czasie. Buty były wymarzone i wyczekiwane przez córkę i nie ma możliwości aby cokolwiek robiła źle podczas użytkowania, a tym bardziej "wciskała na siłę ", jak to zostało przedstawione w opisie opinii i tym samym uznano reklamację jako "niezasadną ". W mojej ocenie towar jest wadliwy od początku, tzn. wykonany z bardzo słabych jakościowo materiałów, co doprowadziło do uszkodzeń. Oczekuję zwrotu gotówki ponieważ w/w obuwie nie jest warte swojej ceny. Córka posiada obuwie z niższej półki cenowej i z użytkowaniem, czy też wadami nie ma problemu, jak tutaj z butami znanej marki, które kosztowały 550zł. (czytaj więcej)