- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
House (LPP S.A.)
Zamówiłam ubrania online. Według nadawcy paczka została wysłana, status w aplikacji House potwierdza to, lecz od dwóch tygodni paczka nie dotarła do mnie. W aplikacji przewoźnika InPost jest napisane, że paczka nie została wysłana. Kontaktowałam się z konsultantami House, natomiast nie przyniosło to żadnych efektów. Sprawa miała trafić do specjalnego działu, a następnie miałam otrzymać odpowiedź, jednak takiej wiadomości nie dostałam. Również kontaktowałam się z firmą kurierską, która miała dokonać dostawy — potwierdzają, że paczka nie została wysłana. Jestem oburzona, ponieważ ubrania warte 300 zł, za które zapłaciłam, nie wiadomo, gdzie są. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy lub rozwiązania problemu jak najszybciej.(czytaj więcej)