House (LPP S.A.)

House (LPP S.A.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-08-25 godz: 14:24
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Otwarta

Opłacone zamówienie nie wysłane

Zamówiłam ubrania online. Według nadawcy paczka została wysłana, status w aplikacji House potwierdza to, lecz od dwóch tygodni paczka nie dotarła do mnie. W aplikacji przewoźnika InPost jest napisane, że paczka nie została wysłana. Kontaktowałam się z konsultantami House, natomiast nie przyniosło to żadnych efektów. Sprawa miała trafić do specjalnego działu, a następnie miałam otrzymać odpowiedź, jednak takiej wiadomości nie dostałam. Również kontaktowałam się z firmą kurierską, która miała dokonać dostawy — potwierdzają, że paczka nie została wysłana. Jestem oburzona, ponieważ ubrania warte 300 zł, za które zapłaciłam, nie wiadomo, gdzie są. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy lub rozwiązania problemu jak najszybciej.(czytaj więcej)