- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Kowalczyk moda
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] podszywa się pod przykrywką sklepu w polsce Kowalczyk Moda działającego wiele lat kupiłam kurtkę zimową Hiacynta zamówienie opłaciłam 164,95 kurtka nie spełnia moich oczekiwań brak telefonu kontaktowego i formularza zwrotnego zwrot miał być szybki i prosty niestety zwroty mają być kierowane do Chin gdzie koszt ponoszę ja a jest to 40 euro lub ponad 300 zł żądan zwrotu gotówki 165 zł w całości na mój rachunek bankowy kurtkę odeslę pod wskazany adres sklepu Kowalczyk Moda PL 51-317 Wrocław żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy inaczej sprawa trafi do sądu na wielokrotnie wysłane meile odpowiedzi są nie jasne(czytaj więcej)
Firma podszywa się pod polską firmę działająca od wielu lat w Polsce. W rzeczywistości pochodzi z Chin. Produkt słabej jakości. Niezgodny z opisem. Brak aktywnego linku do formularza zwrotów. Nie ma możliwości złożenia reklamacji lub zwrotu. Utrudniony kontakt z firmą , brak numeru telefonu kontaktowego. Koszt wysyłki ze zwrotem aż 30-40 Euro, bo okazuje się, że zwroty wysyła się do Chin. Oczekuję zwrotu pieniędzy za produkty oraz zwrotu pieniędzy za przesyłkę. (czytaj więcej)
Chińska firma udająca polską firmę - zarówno nazwa firmy, jak i końcówka w adresie e-mail (pl) oraz informacja dotycząca likwidacji sklepu i sugerująca jego istnienie w galerii Złote Tarasy - celowo wprowadzają klienta w błąd (by móc wytłumaczyć szybkie zniknięcie z rynku). Faktycznie jest to firma chińska wysyłająca tanie, kiepskiej jakości podróbki towarów widocznych na zdjęciach! Informacje o szybkiej wysyłce - nieprawdziwe. Informacje o łatwym zwrocie - nieprawdziwe - przesyłkę należy odesłać na własny koszt do Chin, czego koszta są zbliżone do kosztów zamówionego towaru. Regulamin sklepu - niezgodny z polskim prawem, to tłumaczenie google, zdania nielogiczne, urywane. Korsepondencja reklamacyjna prowadzona z automatem. Nr telefonu - nie odpowiada. Oczekuję zwroty pieniędzy za zakupiony towar. (czytaj więcej)
Zakupiłam sweter i buty poprzez stronę internetową. Zakupiony towar otrzymałam po 14 dniach. W między czasie okazało się, że zakupione ubrania są wysyłane z Chin. Wg strony internetowej, firma ta ma sklep w Warszawie i go zamyka. Po otrzymaniu ubrań nie byłam zadowolona z jakości oraz rozmiaru. Zgłosiłam chęć zwrotu, otrzymałam informację, że towar mam wysłać do Chin. Oczywiście koszt zwrotu po mojej stronie. Nie wiem, czy będą Państwo w stanie mi pomóc, ale chciałabym móc zwrócić zamówione ubrania (tak, aby koszt wysyłki nie wynosił min. 300 zł - koszty te prawie przekraczają wartość zakupionych ubrań.(czytaj więcej)
Z początkiem września zamówiłam kozaki gdzie piszą że po 20 latach muszą zamknąć sklep na złotych tarasach w Warszawie i ostatnia szansa na zakupienie rzeczy po niższych cenach bo wyprzedają . Po czym zamówiłam zapłaciłam i dostałam mail że moje zamawianie jest i mam czekać Broniszów z Chin ! Więc jaka wyprzedaż postu na fb już są usunięte na ich koncie . Po pierwsze widzę zdjęcia tych towarów do których ludzi coś doszło bo do większości na wet nie doszło i są inne i i odbiegają od tego co oferują . Chce zwrot kasy nie chce tych brzydkich butów chińskich !! (czytaj więcej)