storamore.pl

Dobra konsumpcyjne

storamore.pl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-01-17 godz: 09:32
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot zamówienia.

szukam pomocy w sprawie zwrotu obuwia zmówionego w sklepie internetowym Storamore, produkt okazał się nie być oryginalny, na stronie sklepu napisane jest, że aby zwrócić zamówienie należy skontaktować się mailowo ze sklepem w celu uzyskania adresu, na który odesłać zamówienie. Niestety po wielokrotnej próbie kontaktu ze sklepem nie dostałam żadnej odpowiedzi, czytając opinie innych klientów zauważyłam, że wiele osób ma taki sam problem. Na stronie nie ma również podanego numeru kontaktowego więc taka próba skontaktowania się z nimi niestety jest niemożliwa. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?(czytaj więcej)

2025-01-16 godz: 19:48
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja

Dnia 18.12.2024 wysłałam email z reklamacją obuwia wraz ze zdjęciami i do dzisiaj nie mam odpowiedzi.(czytaj więcej)

2025-01-15 godz: 16:10
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak reakcji na reklamację obuwia

w dniu 18.12.2024 wysłałam email z reklamacją obuwia oraz zdjęcia z wadami butów, do dzisiaj nikt nie odpowiedział na problem. Proszę o interwencję w tej sprawie(czytaj więcej)

2024-11-28 godz: 14:16
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Zamknięta

Brak adresu do zwrotu produktów

23.10.2024 dokonałam zamówienia dwóch par butów o łącznej wartości 690 zł. Obydwie pary butów okazały się za małe. Na stronie nie ma adresu do zwrotu, jest informacja, aby kontaktować się ze sklepem w celu wskazania adresu zwrotu - moje maile i prośba wysłana przez formularz kontaktowy pozostają bez odpowiedzi, do tego na stronie nie ma żadnego numeru telefonu. Ponadto, po przeczytaniu opinii w internecie, obawiam się, że iż nawet jeśli otrzymam adres do zwrotu to nigdy nie zostaną mi zwrócone środki...(czytaj więcej)

2024-10-29 godz: 14:33
Od
avatar-urlS.M.
Publiczna
Zamknięta

Brak kontaktu z firmą i brak możliwości zwrotu

Dnia 8 października 2024 zamówiłam buty damskie UGG Tazz Chestnut Brązowe. Towar otrzymałam 23 października. Obszycie dookoła buta uniemożliwia chodzenie w nim, powoduje ból i dyskomfort, nawet przy założeniu skarpetkinlub tylko włożeniu buta.Kilkukrotny kontakt email został zignorowany. Pomimo tego że zaznaczone zostało iż w przypadku zwrotu towaru należy kontaktować się ze sklepem w celu uzyskania adresu do wysyłki. Oczekuję możliwości zwrotu towaru i zwrotu kosztów w kwocie 369 zł.(czytaj więcej)

2024-09-25 godz: 06:22
Od
avatar-urlK.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak kontaktu z obsługą sklepu

Zakupiłam w tym sklepie buty Nike dla syna. Cena 299.00 PLN. Rozmiar okazał się za mały, więc jeszcze tego samego dnia, w którym otrzymałam przesyłkę - 17.09.2024 dokonałam jej zwrotu o ile można to tak nazwać i zakupiłam buty w większym rozmiarze. Z uwagi na to, że sklep wysyła zamówienia z różnych magazynów prosi o kontakt w celu podania adresu do zwrotu produktu na podstawie zamówienia (po wygenerowaniu i przesłaniu formularza zwrotnego). Problem polega na tym, że sklep nie odpowiada na wiadomości. Wysłałam ich kilka z prośbą o adres zwrotny i do dzisiaj nie ma żadnej odpowiedzi - 25.09.2024. Czytając opinie na internecie mam świadomość, że nie otrzymam tego adresu. (czytaj więcej)