- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Babyhit.pl
Usługi inne
Zamówienie zostało złożone w czerwcu, ze względu na brak produktu dostawa się przedłużała, aż po dwóch miesiącach wnioskowałam o anulowane zamówienia z którego firma się nie wywiązała, dokładnie 3 września bieżącego roku zamówienie zostało anulowane, do dnia dzisiejszego firma nie zwróciła pieniędzy, od kilkunastu dni dostaje informację od konsultantów, że jutro przelew dojdzie i że jest w realizacji, przelewu nie było i nie ma, dlatego oczekuję zwrotu wszystkich poniesionych kosztów. (czytaj więcej)
Zamówienie złożone zostało 02.07.2024r i miało być szybko dostarczone -tak mnie poinformowano na infolini oczywiście do dostawy towaru nie doszło po kilku dniach znowu zadzwoniłam z pytaniem co się dzieje i tam powiedziano mi ,że towaru nie ma na stanie i czekają na dostawę dwa,trzy dni i będzie u mnie. 19.07.2024r Zadzwoniłam raz jeszcze i zrezygnowałam z zakupu i poprosiłam o zwrot pieniędzy tu zapytałam kiedy mogę się spodziewać zwrotu i nie ukrywałam ,że zależy mi na czasie ponieważ chcę zamówić w innej firmie ten sam towar a kwota nie jest mała bo 589,49 zł Pani powiedziała dwa, trzy dni i zwrot będzie u mnie. Czekałam 14dni w między czasie przypomniałam się firmie że czekam a w ostatni14dzień zadzwoniłam i poinformowałam ,że jeśli przelew do mnie nie dotrze to będę zmuszona zgłosić sprawe i będę żądała zwrócenia środków wraz z odsetkami za nie dotrzymanie terminów Pani z którą rozmawiałam zapewniała i uspokajała mnie,że napewno przelew wyjdzie do mnie tego dnia. Niestety do dziś nic nie przyszło. Irytuje mnie to podejście firmy do klienta zbywanie,oszukiwanie !! Teraz w tej chwili nie mam ani towaru ani pieniędzy, których zapłaciłam. (czytaj więcej)