LA ROCHELL (LR TOMASZ KOPIŃSKI)

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

LA ROCHELL (LR TOMASZ KOPIŃSKI)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-05-05 godz: 06:02
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie

23.04 zamówiłam sukienkę z wyżej wymienionej firmy, zapłaciłam za nią z góry blikiem, do tej pory nie dostałam towaru ani zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)

2025-04-30 godz: 15:46
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Otwarta

Brak należnego zwrotu przez firmę

Dnia 23.02.2025r dokonałam zakupu płaszcza na stronie internetowej sklepu larochell.pl Paczkę otrzymałam, jednak płaszcz okazał się za duży i niezgodny z zamównieniem, wiec zwróciłam go zgodnie z procedurą zwrotów zamieszczoną na stronie internetowej sklepu. Paczkę zwrotną razem z formularzem zwrotu nadałam w dniu 05.03.2025 r poprzez wygodne zwroty. W dniu 21.03.2025r. otrzymałam widomość email od la rochell o następującej treści:" Cześć, Twój zwrot został przyjęty. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona do 14 dni od otrzymania zwrotu. Termin pojawienia się środków na koncie zależny jest od metody płatności. Księgowanie następuje w czasie kilku dni roboczych. LA ROCHELL " W związku z tym, że nie otrzymałam pieniędzy ze zwrotu w wyznaczonym przez sklep terminie napisałam 10.04.2025 r. wiadomość na podany na stronie mail wiadomość ,,Szanowni Państwo, Termin zwrotu pieniędzy przez waszą firmę już dawno upłynął a ja wciąż nie dostałam od państwa przelewu. Proszę o wyjaśnienia." na ta wiadomość nie otrzymałam odpowiedzi. próbowałam również skontakować sie telefonicznie jednak numer nie wybiera się nawet a przelew, który rzekomo został zlecony nadal do mnie nie dotarł mimo że termin upłynął już dawno. Kieruję do państwa prośbę o pomoc w otrzymaniu należnych pieniędzy i wezwanie firmy do zapłaty(czytaj więcej)

2025-04-05 godz: 15:27
Od
avatar-urlN.Z.
Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 4814 [zmieniony przez moderatora]

W dniu 13 marca 2025 r. zwrot został dostarczony do La Rochell. Do dziś brak odpowiedzi i brak zwróconych środków. Zamierzam skierować sprawę do sądu. Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. (czytaj więcej)

2025-04-05 godz: 13:56
Od
avatar-urlS.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy!

Złożyłam zamówienie dnia 27.02.2025r Dnia 12.03.2025r doszedł zwrot który zrobiłam. Do dnia tj. 05.04.2025r nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo wysłanych wiadomości e-maili prób dzwonienia. Zostałam zablokowana. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy! (czytaj więcej)

2025-04-03 godz: 13:42
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

03.03.2025r. sklep odebrał zwrot sukienki. Na zwrot pieniędzy regulaminowo ma 14 dni. Do dnia dzisiejszego (03.04.2025r.) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpowiadają na maile, wiadomości na Facebooku oraz instagramie. Numer telefonu jest wyłączony. (czytaj więcej)

2025-03-29 godz: 18:58
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za odesłane zamówienie .

Brak zwrotu pieniędzy za odesłaną paczkę z sukienką.kwota do zwrotu 349.99. Przesyłkę otrzymałam 14.03.2025.Została odesłana tego samego dnia.Dotarła do siedziby firmy w Łodzi przy Aleksandrowskiej 149 , 18 .03.2025 r.Do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi odnośnie zwrotu pomimo licznych emaili które wysłałam.telefon nie odpowiada.(czytaj więcej)

2025-03-27 godz: 14:01
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Otwarta

zwrot pieniędzy

Zakupiłam dwie sukienki 01.10.2024 r. Zwrot przez wygodne zwroty zrobiłam w dniu 15.10.24. Potwierdzenie , że przesyłka dotarła do magazynu była 16.10.24. W dniu 22.11.24 przyszła wiadomość , aby podać numer konta do zwrotu środków. W grudniu przyszła wiadomość że firma ma problemy , ale zwrot już został zlecony. W dniu 29.01.2025 r. wysłałam wezwanie do zapłaty. Potwierdzenie wróciło 25.02.25. Jak było się można domyśleć, żadnego zwrotu moich płatności nie było. Oczekuję zwrotu moich 539,98 zł. (czytaj więcej)

2025-03-20 godz: 19:05
Od
avatar-urlE.S.
Publiczna
Otwarta

zwrot środków z powodu zwrotu towaru

Zamówiłam towar w sklepie i po stwierdzeniu .że sukienka jest za mała zwróciłam paczkę za pośrednictem InPostu potwierdzenie dostarczenia: Dzień dobry! Twoja przesyłka do La Rochell, nadana przez Wygodne Zwroty, została doręczona 11.02.2025. Informacje o dalszych krokach związanych z Twoim zwrotem otrzymasz od La Rochell. W razie pytań dotyczących polityki zwrotów, w tym zwrotu środków, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu ze sklepem. Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu towaru pisałam do firmy wzywając do zapłaty: Witam W związku nie otrzymaniem w ciągu 14 dni środków pieniężnych za zwrot sukienki Caserta - długa tiulowa sukienka z długim rękawem bordowa, Rozmiar: XL,szt 1 nr zamówienia:332607 wzywam do zapłaty kwoty: 383,98 (trzysta osiemdziesiąt trzy złotych 98/100) w ciągu 7 dni ,czyli do 4 marca 2025r. Jeśli kwota nie zostanie zwrócona to zgłaszam naruszenie ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014r do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do Miejskiego Rzecznika Konsumentów 28-02 2025 dostałam wiadomość z firmy La Rochell ,że zlecili zwrot: Zwrot środków do zamówienia nr 332607 Uprzejmie informujemy, że zwrot wpłaty do zamówienia nr 332607 został zlecony. Dane transakcji Kwota zwrotu: 368,99 zł Sposób zwrotu: Autopay Data zwrotu: 2025-02-28 19:31:40 Identyfikator zwrotu: 35797 Niestety do tej pory nie otrzymałam środków pieniężnych(czytaj więcej)

2025-03-17 godz: 20:03
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy od La Rochelle

Za pomocą WygodneZwroty dokonałam regulaminowo zwrotu zamówienia nr 333128 ze sklepu internetowego La Rochell. Przesyłka została doręczona dnia 3 marca 2025r wg WygodneZwroty, ale żaden email od firmy La Rochell nie został do mnie wysłany. Nie dostałam informacji o planowanym zwrocie pieniędzy ani zwrotu pieniędzy, firma nie odpowiada na moje wiadomości. W załączniku przesyłam fakturę za moje zamówienie oraz wiadomości z WygodneZwroty, którzy paczkę do La Rochell dostarczyli. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt. (czytaj więcej)

2025-03-10 godz: 15:08
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za zamówienie

W dniu 24 września 2024 roku dokonałam zwrotu zamówienia nr 327949 poprzez wygodne zwroty dostawca DPD , otrzymałam od firmy informację, iż przesyłka dotarła do nich w dniu 30 września. Płatność za zamówienie dokonana była poprzez opcję PayPo. Pomimo zwrotu w terminie musiałam spłacić zamówienie, które zwróciłam. Pisałam wielokrotnie do tej firmy mailowo bo tylko taka jest jedyna forma kontaktu, telefonów nie odbierają. Na maila odpowiada automat, zero kontaktu. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, za zamówienie(czytaj więcej)