Deporvillage

Deporvillage

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-01-02 godz: 16:52
Od
avatar-urlM.D.
Publiczna
Zamknięta

R00971338

Witam. Wysłałem zwrot zgodnie z polityką sklepu Deporvillage 8.12. 2024 roku. Zgodnie ze śledzeniem przesyłki zwrotnej paczka dotarła na miejsce 13.12. 2024 roku. Tego samego dnia dostałem emaila, że w ciągu maksymalnie 8-10 dni dostanę odpowiedź co do mojego zwrotu. Dzisiaj jest 02.01.2025 rok a oni mi odpisują poprzez boota, że dadzą mi odpowiedź w ciągu 5 dni. Ewidentnie przeciągają sprawę. Grają na czas. Według mnie to jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Możecie mi pomóc rozwiązać sprawę?? Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)

2024-12-02 godz: 18:15
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Zamknięta

Problem ze zwrotem produktu

Chciałbym zwrócić produkty zamówione na stronie https://www.deporvillage.pl. Według pomocy klienta w menu konta jest opcja umożliwiająca zwrot produktów. Nie ma jej. Próbuje skontaktować się z firmą, aby osiągnąć cokolwiek, ponieważ bez możliwości zwrotu produktu poprzez stronę nie da się zrobić nic. Od firmy oczekiwałbym jak najszybszego odzewu oraz umożliwienie zwrotu produktu, ponieważ mam do tego prawo i czas wyznaczony przez sprzedawcę.(czytaj więcej)

2024-04-29 godz: 09:06
Od
avatar-urlD.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków

W dniu 16.02 złożyłem zamówienia. Niestety występowały problemy z płatnością. Po kilku próbach okazało się, że kwota została pobrana dwukrotnie. Jedno z zamówień bezzwłocznie anulowałem. W efekcie 1 zamówienie do mnie dotarło (wszystko ok), za drugie natomiast nie otrzymałem zwrotu środków. I właśnie tego dotyczyła moja reklamacja - zwrotu środków za anulowane zamówienie. Po bezskutecznej wymianie wielu maili, otrzymałem zwrot ok. 260 PLN zamiast ponad 1100 PLN. Sugerowałem, że być może nastąpiła pomyłka, zamiast równowartości 260 EUR otrzymałem 260 PLN. Niestety mam wrażenie, że na wiadomości odpowiada bot powielający wciąż te same treści, bez uwzględnienia moich założeń i dokumentacji któą przesyłam, a która jednoznacznie wskazuje na niewywiązanie się firmy Devporvillage z umowy i łamie zapisy własnego regulaminu. Na moje ponaglenia dostaję wciąż te same zdawkowe wiadomości o tym, że zaksięgowanie w banku może potrwać kilka dni. Minęło już ok. 10 tygodni.... Poza zwrotem należnych mi pieniędzy zamierzam wnosić również o odsetki ustawowe zgodnie z art. 481§1 kc. (czytaj więcej)