- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
HEBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Złożyłam zamówienie 07.01.2024 po 3 dniach roboczych otrzymałam nie swoje zamówienie przez pomyłkę firmy hebe przy przyklejaniu etykiet. Dostałam informacje na infolini że gdyż wyślę paczkę którą dostałam oraz Pani która dostała moje zamówienie odeśle paczkę na magazyn, firma zamieni paczki by każdy otrzymał swoje zamówienie. Nie dostałam żadnej informacji zwrotnej. Po ponad tygodniu czyli 17.01.2024 napisałam e-maila do pomoc@hebe.pl z pytaniem kiedy otrzymam swoje poprawne zamówienie jednak odpowiedzi się nie doczekałam. 22.01.2024 zadzwoniłam na infolinie by zapytać kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia. Otrzymałam informacje że moje zamowienie dalej nie zostało odebrane Pani która je otrzymała, ale ze nastąpi to jeszcze w tamtym tygodniu. Minął ponad tydzień ja dalej nie dostałam żadnej informacji ani swojego zamówienia. Oczywiście dalej bez żadnej od firmy informacji. Zadzwoniłam 26.01.2024 kolejny raz na infolinie i dostałam informacje o zwrocie pieniędzy za zamówienie oraz że obie przesyłki trafiły na magazyn, ale nie wyślą mi mojego zamównienia tylko zwrócą pieniądze. Zależało mi na tych produktach od samego początku gdyby tak nie było to bym nie składała zamówienia. Powiedziałam że nie chce zwrotu pieniędzy tylko produkty za które zapłaciłam, jednakże Pani powiedziała że to niemożliwe ponieważ nie mogą na nowo skompletować mojego zamówienia mimo że jeszcze przed chwila Pani powiedziała ze moje poprawne zamowienie które zostało wysłane do innej osoby wróciło na magazyn to jakim cudem nie mogą skompletować zamówienia. Pani z infolini nie widziała co mi odpowiedzieć dlatego podałam Pani numer mojego rachunku bankowego i zapytałam w jaki sposób moje złożyć reklamacje. Dostałam informacje że tylko za pośrednictwem ich e-maila pomoc@hebe.pl. Po zakończeniu rozmowy złożyłam reklamacje na podany e-mail opisałam moją sytuacje i wysłałam. Mamy dziś 10.02.2024 do dnia dzisiejszego nie dostałam odpowiedzi dalej na reklamacje mimo iż w regulaminie na stronie Hebe jest napisane iż firma ma 14 dni na odpowiedz i ustosunkowanie się do niej, ale co najważniejsze do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy a w regulaminie jasno jest napisane ze również mają na to 14 dni. Od firmy Hebe oczekuje produktów które zamówiłam na których mi bardzo zależało, również dlatego iż w tamtym czasie obowiązywała bardzo duża promocja a teraz te kosmetyki są dużo droższe oraz rekompensaty w postaci karty podarunkowej na zakupy za niewzięcie odpowiedzialności za swoją pomyłkę, za niedotrzymanie terminów o których mowa w regulaminie ich firmy, za moje ponad miesięczne czekanie na zamównienia, za blokowanie moich pieniędzy i najważniejsze, za brak jakiegokolwiek podejścia do rozwiązania sprawy tak aby każdy był zadowolony. (Załączam również screena z e-maila w którym jasno jest pokazane że po pisaniu do nich nie dostałam żadnej odpowiedzi oczywiście oprócz automatycznej informacji ze „przyjęli Moje zgłoszenie”)(czytaj więcej)
22.10 zamówiłam oraz opłaciłam paczkę o numerze 12804883, po wielu rozmowach z konsultantami, którzy powiedzieli mi, że moja paczka nie została dostarczona z powodu „wstrzymania” dostawy złożony został wniosek o anulowanie zamówienia i zwrot środków (04.11). Na dzień dzisiejszy (20.11) dalej nie otrzymałam żadnej informacji na temat mojego zamówienia. Biuro obsługi klienta nie odpowiada na moje maile i wciąż nie wiem co dalej. Przelane zostały środki w wysokości 102.86 zł. Chciałbym otrzymać zwrot środków lub, żeby moje zamówienie zostało dostarczone. Na stronie, jak i aplikacji podane jest, że czas oczekiwania to 1-3 dni robocze (wybrałam opcję dostawy kurierskiej) (czytaj więcej)