DeLonghi

DeLonghi

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-08-22 godz: 08:56
Od
avatar-urlR.S.
Publiczna
Otwarta

DeLonghi Polska - brak zwrotu pieniędzy 30 dni

Dzień dobry, Do dnia dzisiejszego od decyzji z dnia 16.07.2025 nie otrzymałem zwrotu środków na swoje konto za rażąco wadliwie działajace urządzenie frytkownica DeLongi. Byłem w serwisie z tym urządzeniem 5 razy, urządzenie naprawiane było miesiącami na gwarancji, przejechałem w sumie około 150 kilometrów stojąc godzinami w korkach, straciłem mnóstwo czasu i o mało nie spaliłem domu, a pieniędzy nadal nie ma na koncie. Ostatecznie decyzją autoryzowanego serwisu DeLonghi (dokument w załączniku) o niemożności naprawy i zwrot środków. Zgłoszenie sprawy DeLonghi: 6648194 Do tej pory DeLonghi Polska poprosiło mne o przesłanie doukmentu zakupu wadliwego urządzenia DeLonghi podanie danych osobowych i numeru konta na który miały byc przelane zwrot pieniędzy za wadliwe urządzenie. Dnia 18.07.2025. W związku z tym, że po 30 dniach czekania na zwrot pieniędzy na wskazane prze ze mnie konto ich nie otrzymałem od firmy Delonghi Polska tytułem Zgłoszenie: 6648194 i późniejszego wysłania trzech wezwań do zapłaty ze wskazaniem na to samo konto z terminem 7 dni każde z nich, które wcześniej wysłałem. Uważam sprawę za oszustwo internetowe firmy De'Longhi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Za tydzień 30.08.2025 chcę zgłosic sprawę do sądu cywilnego. Pozdrawiam serdecznie [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)