- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
BIGOM sp. z o.o. (intimica.pl)
W dniu 11.06.2025 r. złożyłam zamówienie w sklepie www.Intimica.pl, co było równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży z firmą BIGOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0001057868, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Tadeusza Apolinarego Wendy 10B, 70-655 Szczecin, NIP: 9552575097, REGON: 526379950 zarejestrowaną w Polsce. Sama strona również jest w języku polskim. Po zakupie, zdecydowałam się na zwrot jednej z dwóch rzeczy zamówionych w tym sklepie. W celu dokonania zwrotu, według polityki firmy, powinnam o tym poinformować mailowo oraz złożyć stosowny formularz - dopiero wtedy uzyskałam informację o adresie, pod który miałam odesłać przesyłkę. Adres ten znajduje się w Chinach - nigdzie na stronie nie ma o tym informacji. W dniu 03 lipca wysłałam do siedziby firmy list polecony, w którym znajduje się dokument odstąpienia od umowy. Znajdowała się tam również prośba o wskazanie adresu do zwrotu przesyłki na terenie Polski. Niestety list nie został odebrany - https://emonitoring.poczta-polska.pl/ - (numer przesyłki - 00159007734664479367). Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.(czytaj więcej)