- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Magnum-Pro
Po sprawdzeniu przecinarki, dnia 20.06 br towar został zwrócony osobiście w siedzibie firmy w Poczesnej. Został oddany, ponieważ nie spełniał naszych oczekiwań, cięcie okazało się nieskuteczne, niezgodne ze specyfikacją towaru. Długo negocjowaliśmy warunki zwrotu, ponieważ wmawiano nam, że palnik został nadmiernie eksploatowany (to było jedno cięcie sprawdzające), domagano się poniesienia przez nas kosztów palnika i serwisu (580 zł). Dodam, że w innych firmach zwraca się przy sprawdzaniu plazmy jedynie koszt dyszy i łuski (ok.50-100 zł). Po wymianie maili (ponieważ kontakt telefoniczny jest z tą firmą nieosiągalny) doszliśmy do porozumienia w sprawie zwrotu pieniędzy. Zażądaliśmy jednak przesłąnia do nas rzekomo zużytego palnika (co nastąpiło). Pieniądze miały zostać wysłane rzekomo 22 lipca. Do tej pory nie ma pieniędzy na koncie. Pomimo próśb podesłania potwierdzenia zwrotu, jego też nadal nie ma. Domagam się natychmiastowego zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)