- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Selgros Długołęka
24 czerwca 2025r. Zareklamowałam mailowo narożnik zakupiony rok temu w sklepie Selgros. Wysłałam zdjęcia uszkodzeń (metalowe elementy imitujące drewno zmieniły kolor po sezonie, po umyciu szmatką z wodą kolor schodził z elementów). 30 czerwca dostałam maila z informacją że reklamacja uznana, mam przywieść elementy i zostaną one wymienione na nowe. Po przywiezieniu elementów na miejscu dostaję informację że dziś ich nie dostanę bo nie ma ich na stanie, sklep będzie się ze mną kontaktował. W dniu dzisiejszym tj 16.07.2025 dostaje telefon ze sklepu że jednak reklamacja nie jest uznana i mam przyjechać odebrać moje uszkodzone elementy. W rozmowie telefonicznej zarzucono mi że elementy były myte czymś więcej niż wodą co nie jest prawdą ! Mam w domu małe dzieci, nie używam w ogóle żadnej chemii do czyszczenia. Sprzątam czyściwem raypath które polega na myciu tylko wodą. Uważam że sklep nie ma jak wymienić mi tych elementów gdyż narożnik jest z Chin dlatego nagle odrzucił moją reklamację po tym jaką wcześniej została ona rozpatrzona pozytywnie. Pani która do mnie zadzwoniła za argument że ma rację, podała (mamy taki sam narożnik na sklepie i kolor z niego nie schodzi) na co odpowiedziałam jej że świetnie ! W takim razie ten nie jest wadliwy który ma na sklepie ale taki argument jest dla mnie absurdem. (czytaj więcej)