JOIN UP! POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

JOIN UP! POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

rezerwacja wycieczki

W dniu 26.05.2025 zarezerwowałam wraz z rodziną wycieczkę do Egiptu (hotel Pickalbatros Laguna Vista) poprzez portal Travelplanet.pl, organizowaną przez biuro Join UP! Poland. Po dokonaniu rezerwacji na kwotę 303 zł, wraz z gwarancją niezmienności ceny, otrzymałam jej potwierdzenie, a także wpłaciłam zaliczkę w wysokości 69,30 zł. Rezerwacja została potwierdzona przez operatora, przesłano mi umowę, przyjęto zaliczkę. Tydzień później otrzymałam informację, że rezerwacja została anulowana z powodu „braku potwierdzenia przez agenta”, mimo wcześniejszego potwierdzenia warunków wyjazdu oraz zaksięgowania środków. Od tamtej pory żadna ze stron (ani Travelplanet, ani Join UP!) nie zwróciła zaliczki, ani też nie udzieliła odpowiedzi na reklamację w przewidzianym przepisami terminie 30 dni (zgodnie z art. 7a ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). Pomimo upływu ponad miesiąca od zgłoszenia reklamacji (w tym również złożenia wezwania do zwrotu zaliczki), nie uzyskałam odpowiedzi, a środki wciąż nie zostały zwrócone. Działanie takie narusza zbiorowe interesy konsumentów, w tym prawo do rzetelnej informacji i ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. W związku z powyższym, proszę o podjęcie działań nadzorczych wobec obu przedsiębiorstw. W razie potrzeby mogę przedstawić całą korespondencję, potwierdzenia rezerwacji oraz dokumentację płatności. (czytaj więcej)