Gosia Butik

Gosia Butik

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-07-10 godz: 10:16
Od
avatar-urlD.Z.
Publiczna
Otwarta

Zwrot produktu

Dzień dobry, zamówiłam odzież w sklepie internetowym gosiabutik.pl . Podczas zamówienia nigdzie nie ma informacji o tym, że produkty są wysyłane z Chin. Również w zakładce Zamówienia i dostawa nie ma o tym mowy. Otrzymałam produkt i chciałam go zwrócić gdyż nie odpowiada mi jakość oraz rozmiar. Po kontakcie z firmą (mogę przesłać całą korespondencję) otrzymałam informację, że jeśli chcę zwrócić produkt (kosztował 179 zł) to muszę na własny koszt wysłać go do Azji. Nie dają oni jednak gwarancji, że otrzymam zwrot środków gdyż przesyłka może zaginąć w transporcie. Zaproponowano mi kolejno 15%, 25% i ostatnia oferta to 30% zwrotu za kupiony produkt i nie muszę go odsyłać. Nie chcę zachować produktu gdyż według mnie nie mam szans nawet go sprzedać. Koszt zwrotu jest zbyt wysoki i nieopłacalny. W mojej ocenie celowo nie ma podanego tego skąd wysyłany jest produkt żeby nie zniechęcić klientów do zakupu, gdyż sama nie skorzystałabym wtedy z zakupu. Czy jest jakaś możliwość uzyskania pełnego zwrotu środków i ewentualnie poniesienie standardowego kosztu przesyłki na terenie Polski. Z góry dziękuje za odpowiedź. (czytaj więcej)