- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
oponeo
Szanowni państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w sprawie dotyczącej zakupu wadliwego towaru 2 szt opon na przód auta zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego Oponeo.pl. W dniu 04-03-2025 nabyłem opony, które po zamontowaniu spowodowały wyrazne wibracje w samochodzie podczas jazdy. Problem ten został zdiagnozowany jako wada samych opon. W celu potwierdzenia, dokonaliśmy zakupu kolejnych opon (również do tego samego auta), które nie wykazują żadnych nieprawidłowości, co jednoznacznie wskazuje, że winę za wcześniejsze drgania ponoszą wadliwe opony zakupione w oponeo. Pomimo przedstawienia faktury zakupu oraz potwierdzenia usterki, firma oponeo odmawia przyjęcia odpowiedzialności oraz zwrotu pieniędzy uchylając się od swoich obowiązków wynikających z rękojmi. W związku z powyższym, proszę o wsparcie rzecznika w egzekwowaniu moich praw jako konsumenta, w szczególności: -uznania reklamacji na podstawie rękojmi, -dokonania zwrotu pełnej kwoty za wadliwe opony. W załączniku przesyłam: -fakturę zakupu, -potwierdzenie występowania wady, -korespondencję z firmą Oponeo. Będę wdzięczny za podjęcie interwencji w moim imieniu i poinformowanie mnie o dalszym toku sprawy. (czytaj więcej)