- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"PKP INFORMATYKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
opieszałość i bezczelność firmy (oprócz opóźnienia pociągów ) to chyba logo firmowe tej Spółki. Zakupiłam przez omyłkę synowy bilet tygodniowy za 110 zł , miał być miesięczny. Zorientowałam po 10 minutach jak syn odebrał bilet. Od razu napisałam prośbę o uznanie reklamacji i możliwość zwrotu biletu i zakup miesięcznego . Reklamację napisałam 03.07 bilet tygodniowy jest ważny do 09.07. a bezczelność firmy nie zna granic. Do dzisiaj a mamy 07.07 nikt nie raczył mi NIC odpowiedzieć a za chwilę, cóż zapewne dostanę odpowiedź że bilet już został wykorzystany. Ja tego tak nie zostawię i na pewno zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Komsumenta i do innych instytucji broniących prawa człowieka. Żenujące !!!(czytaj więcej)