POLREGIO SPÓŁKA AKCYJNA

POLREGIO SPÓŁKA AKCYJNA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-07-07 godz: 05:45
Od
avatar-urlB.W.
Publiczna
Otwarta

celowy brak odpowiedzi na reklamację

opieszałość i bezczelność firmy (oprócz opóźnienia pociągów ) to chyba logo firmowe tej Spółki. Zakupiłam przez omyłkę synowy bilet tygodniowy za 110 zł , miał być miesięczny. Zorientowałam po 10 minutach jak syn odebrał bilet. Od razu napisałam prośbę o uznanie reklamacji i możliwość zwrotu biletu i zakup miesięcznego . Reklamację napisałam 03.07 bilet tygodniowy jest ważny do 09.07. a bezczelność firmy nie zna granic. Do dzisiaj a mamy 07.07 nikt nie raczył mi NIC odpowiedzieć a za chwilę, coż zapewne dostanę odpowedź że bilet już zostałwykorzystany. Ja tego tak nie zostawię i na pewno zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Komsumenta i do innych insyttucji broniących prawa człowieka. Żenujące !!!(czytaj więcej)