- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
P.P.H BRAVOMODA
Złożyłem zamówienie na obuwie w sklepie Bravomoda, obuwie przyjechało felerne, jeden z butów miał krzywy obcas co świadczyło o tym, że nie dało się w nim stabilnie chodzić ponieważ noga się wykrzywiała, zwróciłem się do sklepu w tej sprawie i złożyłem stosowną reklamację, buty przyjęli stwierdzili że jest wada i po 14 dniach odpisali że buty zostały naprawione i zostaną odesłane z powrotem, tak też się stało buty przyjechały ale w takim samym stanie jak zostały odesłane do reklamacji czyli nie zrobiono z nimi kompletnie nic i nadal nie można w nich chodzić. Napisałem maila w tej sprawie i zażądałem zwrotu pieniędzy ponieważ obuwie nie nadaje się do użytku. Otrzymałem odpowiedź, że buty nie mają wady i wynika to ze sposobu chodzenia oraz użytkowania dodali również że nie podlegają reklamacji i niby przeprowadzona korekta która nie miała miejsca była jednorazowa i grzecznościowa z ich strony w ramach dobrej woli i jeśli się nie zgadzam mam się skontaktować z Państwem w tej sprawie. Dla mnie to jest kpina ze strony tej firmy. Buty kosztowały 400zł to nie są małe pieniądze, a teraz będą leżeć na półce ponieważ nie nadają się do użytku ani też nie chcą przyjąć mi ich z powrotem (czytaj więcej)