- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
about you
Dzień dobry. Mija już prawie miesiąc odkąd odesłałem kurtkę i odstąpiłem od umowy i do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Wymieniam korespondencję mailową oto jedna z nich aby pokazać z czym się mierzę: "[dane usunięte przez moderatora] 30 May 2025 at 16:19 Dzień dobry Panie [dane usunięte przez moderatora], dziękuję za wiadomość, chętnie pomogę. Ze względu, ze w poprzednim zgłoszeniu kontaktował się Pan w języku polskim, udzielę Panu odpowiedzi w danym języku. Po weryfikacji przelewu uprzejmie informuję, że automatyczny przelew nie zaksięgował się poprawnie za co bardzo przepraszam. W zaistniałej sytuacji ponowiłam zwrot ręcznie. Księgowanie standardowo trwa do 3 dni kalendarzowych, jednak aktualnie księgowość ma opóźnienia i zwroty realizowane będą od dnia 02.06, zatem środki wpłyną na Pana konto najpóźniej do dnia 05.06 włącznie. W razie pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]" Oczywiście nie zrobiono tego przelewu i po tym czasie kontaktowałem się kilkukrotnie i nawet telefonicznie to poprzez rozmowę telefoniczną pani konsultantka zachowywała się tak jak by miała gdzieś co ja do niej mówię więc w tym samym dniu napisałem maila z upomnieniem i ponownie otrzymałem wiadomość że mają problemy techniczne i mam czekać... Ile mogę czekać jak mija miesiąc a oni w kółko odpisują oraz mówią to samo. Proszę o pomoc. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)