- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Skyline Express
Niniejszym zgłaszam skargę konsumencką dotyczącą skandalicznego traktowania pasażera i bagażu, a następnie całkowitego zrzucania z siebie odpowiedzialności przez przewoźnika lotniczego Skyline Express oraz pośrednika, u którego wykupiono wycieczkę – firmę Wakacje.pl. Jest to nie tylko opis mojej indywidualnej, krzywdzącej sytuacji, ale przede wszystkim przestroga dla innych konsumentów i apel o nagłośnienie praktyk, które ewidentnie naruszają prawa pasażerów. Liczę na szeroki odzew po tej publikacji na Państwa portalu. Dnia 13 kwietnia 2025 roku odbyłem lot z Warszawy do Marsa Alam (Egipt) na rejsie Skyline Express o numerze QU 2247. Po przylocie okazało się, że bagaż jednego z członków naszej rodziny, Pana Mariusza Wielgosza, został znacznie uszkodzony. Fakt ten został niezwłocznie zgłoszony na lotnisku w Marsa Alam, gdzie sporządzono stosowny raport uszkodzenia bagażu. Zapewniono nas wówczas, że dalsze działania nie są wymagane z naszej strony i że przewoźnik skontaktuje się z nami w celu rozwiązania sprawy. Załączam kopie sporządzonych raportów. Po upływie półtora miesiąca, nie otrzymawszy żadnego kontaktu, postanowiliśmy ponowić zapytanie do przewoźnika. Nasza wiadomość z 1 czerwca 2025 roku, w której przedstawiliśmy szczegóły sprawy i załączyliśmy raporty, spotkała się z szokującą odpowiedzią od Skyline Express. Przewoźnik poinformował nas, że rzekomy termin na złożenie reklamacji minął 20 kwietnia 2025 roku, mimo że uszkodzenie zostało zgłoszone 13 kwietnia 2025 roku na lotnisku, a my działaliśmy zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Jest to absurdalne i sprzeczne z informacjami przekazanymi nam na lotnisku. Zostaliśmy celowo wprowadzeni w błąd, co uniemożliwiło nam dochodzenie roszczeń w przewidzianym rzekomo terminie. Co więcej, firma Wakacje.pl, u której wykupiliśmy całą wycieczkę, również całkowicie umywa ręce od sprawy, twierdząc, że kwestia uszkodzonego bagażu ich nie dotyczy. Jako pośrednik, Wakacje.pl powinno czuć się odpowiedzialne za jakość świadczonych usług i wspierać swoich klientów w trudnych sytuacjach, zwłaszcza gdy dochodzi do rażących naruszeń praw konsumenta. Jestem głęboko zbulwersowany postawą zarówno przewoźnika lotniczego Skyline Express, jak i biura podróży Wakacje.pl. Zostałem potraktowany w sposób rażąco niesprawiedliwy, a próby dochodzenia moich praw są skutecznie torpedowane poprzez dezinformację i brak chęci wzięcia odpowiedzialności. Odnoszę wrażenie, że celowo opóźniano sprawę, aby potem zrzucić odpowiedzialność na klienta, powołując się na rzekomo minione terminy. Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w upublicznieniu tej sprawy i nagłośnieniu problemu nieodpowiedzialności przewoźników i biur podróży w zakresie uszkodzonego bagażu. Liczę na Państwa wsparcie w dochodzeniu sprawiedliwości i egzekwowaniu praw konsumentów. PRZESTRZEGAM wszystkich podróżujących przed Skyline Express(czytaj więcej)