INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Problem z pełnym zwrotem należności

Kupiłem odkurzacz Dreame. Po kilku dniach skorzystałem z przysługującego mi prawa zwrotu odkurzacza. Sprzedawca potrącił mi niemal 20% ceny tytułem "ponadnormatywnego zużycia" przy czym urządzenie było użyte tylko w celu oceny (1 cykl pracy baterii). Spakowane w oryginalny karton i folie (jak nowe). Sprzedawca stosuje identyczne praktyki w przypadku innych produktów - inne urządzenie odkurzacz "Mova" (dopiero później okazało się, że to "Mova by Dreame") użyte do testu tylko przez 5 minut - potrącenie 30% z tego samego powodu. Identyczna formuła odmowy zwrotu, tylko podpis inny. Ewidentne omijanie prawa konsumenta z tyt art. 38 p.2 KC: „Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy tylko wtedy, gdy korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy” - nie da się stwierdzić czy odkurzacz mopujący działa skutecznie bez uruchomienia go !!!(czytaj więcej)