2024-02-21 godz: 18:46
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Rozwiązana

Pakiet HBO I NETFLIX - dodatkowe opłaty

W trakcie przedłużania umowy Doradcą dołożył mi pakiet HBO I Netflix nie informując mnie że wiąże się on z opłatą ponad 200 zł za miesiąc. Nie aktywowałam pakietu bo go nie potrzebowałam ale również nie wypowiedziałam. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam FV z kwota 291 zł zamiast 85 zł. Play nie był zainteresowany polubownym załatwieniem sprawy, pomimo moich reklamacji - uważają że wszystko jest po ich stronie super.


Wiadomości [1]

2024-02-21 godz: 23:27
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]