2024-01-28 godz: 17:19
Od
avatar-urlI.C.
Publiczna
Zamknięta

Problem z przesyłką

Zamówiłam kosmetyki moja wina że nie odebrałam wszystkich przesyłek ze skrytki,ale ta przesyłka powinna wrócić do nadawcy jednak minęło już ponad miesiąc i nic nie wiadomo co się stało zakup 14grudnia 2023,


Wiadomości [4]

2024-01-28 godz: 22:47
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-01-29 godz: 10:44
Od
I.C.

To jest moja wina że nie odebrałam wszystkich przesyłek ze skrytki zostawiłam dwie,ale firma Douglas stanęła na wysokości zadania i oddała pieniążki,a firma Avon nawet nie potrafi odpowiedzieć czy przesyłka wróciła do nich

2024-02-15 godz: 10:06
Od
I.C.

Dzień dobry i wiadomo co w mojej sprawie wiadomo? Mniej więcej ile będę czekała na odpowiedź z firmy inpost

2024-03-24 godz: 19:49
Od
I.C.

Wysłałam reklamację ponad miesiąc temu nie mam żadnego odzewu z firmy inpost


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]