2024-01-15 godz: 09:48
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy

Zamowilam sukienkę, zrobiłam przelew. Na stronie internetowej sprzedawcy widniała informacja, że produkty zamówione w dniu dzisiejszym ( chodzi o dzień w którym złożyłam zamówienie) zostaną wysłane kolejnego dnia. Mi zależało na szybkiej wysyłce, więc produkt zawoilam i zrobiłam przelew. Jednak przy moim zamówieniu cały czas widniala informacja, że produkt nie został opłacony. Po kilku dniach takiej sytuacji - anulowalam zamówienie. Napisałam do sprzedawcy kilka maili o zwrot pieniędzy, sprzedawca po kilku dniach odpisał czy chce zwrot na konto klienta czy zwrot na konto bankowe. Wysłałam numer konta i od tego momentu cisza. Zero odzewu, chociaż wysylalam kolejne maile. Telefonu w ogóle nie odbierają. Termin na zwrot już dawno minął . Oczekuje zwrotu moich pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]