- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 30.01 wpłaciłem zaliczkę za wypoczynek w którym były dodatkowe opcje o które chciałem dopytać właścicielkę, jednakże nie mogłem się sam z Panią skontaktować do 3.02, dostałem jedynie automatyczną wiadomość. Zaniepokojony całą sytuacją stwierdziłem iż odezwę się do pośrednika (Aloha Camp S.A.) w celu wyjaśnienia całej sytuacji oraz zwrotu zaliczki, aby móc zagospodarować sobie wolny czas w innej przestrzeni. Od 3.02 dostaje wiadomości o treści „ Przesłałam wiadomość do Gospodarza również ze swojej strony z prośbą o pilną odpowiedź.”, support nie odpisuje bez męczenia i prośbę o kontakt, w przypadku gdy moja partnerka odzywała się do nich aby wyjaśnić sytuację dostawała takie same odpowiedzi po dłuższym czasie lub ich brak. Gdy jednak napiszę się w nowym czacie do supportu ten odpisuje od razu bez zawahania, tak jakby pośrednik bałby się odpowiedzialności za rozpoczętą sprawę i nas zlewał. Jestem w tym momencie tydzień po rezerwacji, dzień do wypoczynku i na dobrą sprawę nie wiem czy zastanę kogoś na miejscu, kto wpuści mnie do środka. Pojadę X kilometrów, aby czasami pocałować klamkę. Oczekuję od pośrednika zwrotu wpłaconej zaliczki.